donderdag 27 september 2012

Dankjewel Sofie!

De laatste tijd ben ik een geluksvogel, zoals jullie al een paar keer hebben kunnen zien.
Ik won een paar give-aways achter elkaar.
En de laatste was bij Sofie.

Gisteren kwam haar gezellige envelop binnen, helemaal uit België.
En dit zat erin:

Leuk hè?
Eigenlijk won ik 'alleen' de potlodenrol (die vast een nuttige bestemming gaat krijgen), maar ik kreeg er ook nog een leuke fotokaart bij en een zakje met frutseldingetjes. Het leek wel een PIF.

Heel erg bedankt Sofie!
En grappig detail: jouw gehaakte uilenmuts is vast van hetzelfde patroon gemaakt als de muts die ik maakte.

P.S. Aan de fotokaarten van mijn laatste 'grote' give-away wordt nog hard gewerkt. Dus die komen nog. Ik geef wel een seintje als ze onderweg gaan. Hetzelfde geldt voor mijn Pay it Forwards.
Even geduld nog allemaal. Dank u! ;-)

5 opmerkingen:

Anoniem zei

toch helemaal leuk dat je lekker in de prijzen valt ...ook deze rol van sofie is prachtig en nuttig te gebruiken
lieve groet jenneke

Sofie zei

Waaaw, tof dat je het leuk vind!!!!

Anoniem zei

Gefeliciteerd Ria, met je give-aways!

Lieve groet,
Gerry

Poesie Oh Hi! zei

Gefeliciteerd! Wat een verwennerij :)

Vlinderknoopje zei

Proficiat... fijn hé!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...