zaterdag 11 februari 2012

Give-away gewonnen!!

Zo leuk, ik won de give-away van Lindevrouwsweb. Zij gaf een superleuk retro haakboek weg ter gelegenheid van haar 500e volger! En inmiddels heeft zij al 579 volgers. Wat een aantallen. Daar kan ik alleen maar van dromen. Maar zij heeft dan ook een heel fleurig en gezellig blog. Als je het nog niet kent: neem er eens een kijkje.

Hier zie je het gewonnen boek:


Met een leuk kaartje erbij en een gehaakt hartje.
Het boek komt uit 1975 en is alleen daardoor al heel grappig om door te bladeren.
Er staan dingen in waar mijn handen van gaan jeuken om ze te maken, zoals bijvoorbeeld:


En deze vind ik ook erg leuk:


Dikke kinderbuikjes mochten toen nog:


En ook wordt in het boek vrij veel aandacht besteed aan vrij haken en daar dan iets leuks mee maken.





Verder staan er allerlei randjes en verschillende steken in uitgelegd.
Ook de kussens van de voorkant lachen mij toe om gemaakt te gaan worden.
Hoeveel uren heeft een etmaal ook alweer? O ja, veel te weinig.

Ik ben heel blij met het boek. Vooral omdat ik er al een tijdje naar op zoek was en het niet vond.
Ik heb nog een paar boeken uit deze serie en ze zijn na al die jaren gewoon nog leuk.
Dus Joke, nogmaals hartelijk bedankt!

8 opmerkingen:

Jeanneke zei

Gefeliciteerd! Wat een ontzettend leuk boek en dat gehaakte hartje is om te gappen :>)

Geniet ervan!

Moon zei

Oh, bofkont, wat een leuk kado, gefeliciteerd!!
Groetjes, Simone

Moon zei

Oh ja, als je dat grijze jasje nog eens ergens terug vindt, wel laten zien hoor!

Pluisje zei

Staan mooie dingen zo te zien veel plezier!!

Zaanse Zolder zei

Je bent een bofkont ! Leuk boek hoor !
Ik heb een andere uit de serie, echt geweldig die retro boeken!

Lief en Mooi zei

Ik heb dit boek ook. En pak hem er regelmatig bij. De laarsjes die erin staan wil ik graag een keer maken. Super retro.

Aankleedpopje zei

Dat zal ik zeker doen. Ik weet in elk geval dat ik nog een restant van de stof ervan heb.

Lindevrouwsweb zei

Wat ben ik blij dat het boekje goed is aangekomen, want ik wist je achternaam niet. Het mailtje met de achternaam kreeg ik nog van je, maar toen had ik het toch maar opgestuurd. Het is een pracht boekje, kijk er zelf ook nog vaak in en wil nog steeds die leuke laarsjes maken...Ben nu bezig met de vierkantjes van de laars, maar ik doe het rustig aan i.v.m. andere projecten...Terzijnertijd zie je ze wel op mijn blog verschijnen... Ik wens je heel veel haakplezier ermee! Fijn dat het terecht is gekomen bij iemand, die het haken ook zo leuk vindt, want ik had hem toch dubbel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...