maandag 28 november 2011

Home sweet home #4

Misschien ben ik wel heel erg raar. Maar ik kan zo gelukkig worden van dit:


Wasgoed dat hangt te drogen in de wind.
Ik kan ernaar kijken als het zachtjes heen en weer beweegt of als het wild hangt te wapperen.
En als het dan van de lijn afkomt, ruikt het zo lekker! Heerlijk!

Dus... als het even kan, hangt ons wasgoed buiten. Onze droger heeft niet veel te doen.
En wat fijn dat het nu in november nog steeds af en toe lente is. Dan kan de was gewoon een dagje aan het rek hangen. En kan ik ervan genieten. :-)

7 opmerkingen:

Mimi zei

inderdaad ... heeeeeeeeerlijk, vooral de geur van die lekkere "lentelucht" ;-) liefs, mimi xxx

Jeanneke zei

Ik ben precies zó! Gek op lappen, ook als ze wapperen :>)

Een handjewapper uit Dokkum,

Jeanneke.

Barbaramama zei

Ik heb je erbij gezet in de lijst hoor!

Heeeeerlijk wapperende was aan de lijn.

Home sweet home X

MamaMixx zei

Ja het is inderdaad heerlijk!!
Helaas heb ik te veel was om aan de lijn te hangen, het zou zo elke dag een zeer uitbundig feest zijn bij mij in de tuin haha.
Met 25 wassen per week, zou ik niet meer aan andere dingen toekomen!!
Voor mij is de droger onmisbaar.
Ben een beetje jaloers op jou hoor:)

Zaanse Zolder zei

uh ja best raar haha maar ook ruik ik de geur van fris wasgoed ;-)

MamaMixx zei

Heb je mijn uitleg over de vele wasjes die ik draai al via de mail binnen gekregen?

Liene zei

Het ultieme geluksgevoel (helemaal als kind), schoongewassen in een schone pyjama onder een frisgewassen dekbed liggen dat in de wind is gedroogd ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...