woensdag 30 november 2011

Afgehaakt

Sinds kort ben ik in de ban van het haken. Begonnen in de herfstvakantie in Zweden, om te zien of ik het eigenlijk wel kon en leuk vond.
Eerst een paar bloemetjes en op 5 november gestart met een groter project. Hier het begin:



Nog met aardig wat foutjes erin, maar dat had ik toen nog niet door. ;-)

Zo elke keer een stukje erbij gehaakt. En vandaag is ie af:



3 grote bollen en nog een heeeeel klein beetje zitten erin. En aardig wat uurtjes.
Maar haken blijkt heel ontspannend te zijn. Ik vind het echt heerlijk om te doen. En gaandeweg ben ik er ook handiger in geworden.

Nu nog even de draadjes afwerken en dan op naar het volgende project. Inspiratie genoeg.

5 opmerkingen:

Marjo zei

Hij is prachtig geworden !!!!!!!!

Liefs
Marjo

Jeanneke zei

Heel mooi geworden en de kleur, zo verlopend, vind ik prachtig!

zohra zei

Hij is heel knap, en dit voor een beginnend project
Liefs Zohra

Annemijn zei

Heel erg leuk! Zelf wil ik ook zo een omslagdoek maken, met hetzelfde patroon als jij gedaan hebt. Heb je het patroon toevallig nog? Ik zou het ook graag willen gebruiken ;)

Unknown zei

Wat een mooi patroon zeg! Heb je dit patroon voor mij?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...