zondag 27 november 2011

De wokkelsjaal

Vorige week haalde ik een leuk haakboekje bij de bieb, namelijk:


Een erg leuk en inspirerend boekje (alsof je eigenlijk nog boekjes nodig hebt met alle inspiratie die je al op internet kunt vinden, maar dat even terzijde) en helemaal achterin staat de Wokkelsjaal.
En ik kreeg meteen zin om die te gaan maken. Dus alle andere werkjes even opzij gelegd en gelijk vorige week vrijdagavond begonnen.

Het ging lekker snel met haaknaald 7,5 en dus was de sjaal halverwege deze week al klaar. (Da's dan snel voor mijn doen, hè.)



Ik had eigenlijk eerst de bedoeling om hem aan mijn dochter te geven, maar omdat ik ook een cadeautje nodig had voor een vriendin waarbij ik vrijdag op bezoek ging, ga ik voor mijn dochter een andere sjaal maken. In het boekje staan er maar genoeg. Ik kan haast niet kiezen.
Jullie krijgen het wel weer te zien als er iets af is.

2 opmerkingen:

Saskia zei

dat ziet er een ongelooflijk leuk boekje uit!!! laat maar komen die sjaals! Vind deze alvast heel geslaagd!

Elly's kleine idylle zei

Hoi Ria,
Ik kom via Hermine op je site en heb mij als nieuwe volger bij je aangemeld...Maar wat een super mooie sjaal is het geworden ..ik vind het zo'n mooie kleur.Leuk hoor.
Warme groet en mischien kom je ook eens bij mij buurten.........elly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...