vrijdag 18 november 2011

Give-away gewonnen!!

Echt superleuk, ik heb een give-away gewonnen. En wel die van Kaatjes verhaaltjes.
Hij ziet er zo uit:


En vandaag kwam de post hem brengen.
Het zijn 2 erg mooie lapjes. De ene is cremekleurig en een beetje ruw geweven. En de andere is een Stenzo ribstofje met mooie rozen erop.
Ik denk dat ik van het cremekleurige stofje een kussenhoesje ga maken. 
En van het andere stofje weet ik het nog niet. Maar daar zal vast iets leuks van komen.
Ik laat het t.z.t. zeker hier zien.
Els en Kaatje: heel erg hartelijk bedankt voor het helemaal opsturen naar Nederland.
Vandaag was het alweer een lentedag in november en dit pakketje maakte de dag nog zonniger dan hij al was.

Jammergenoeg ben ik aangevallen door een verkoudheidsvirus. Ik ben benieuwd hoe snel ik dat beestje weer verjaagd zal hebben en hoe de strijd gestreden gaat worden.
En verder ben ik ook nog steeds in de ban van het haakvirus. Dat is gelukkig alleen maar leuk.
Ik ben nu wel met iets teveel projectjes tegelijk bezig: nog 3 bloemen om af te maken,


de sjaal/omslagdoek,


een schaapje uit een schattig boekje en een wokkelsjaal uit weer een ander boek. Daarover later meer.

Ook ben ik heel blij met mijn nieuwe camera. Het zal nog wel even tijd kosten voordat ik de mogelijkheden aardig onder de knie zal hebben, maar ook dat is leuk om te doen.

Gisteren ging ik weer met Noortje en haar vrouwtje in het park wandelen en toen had ik de camera meegenomen om te zien of ik daar betere foto's van Noortje mee kon maken dan met mijn telefoon. En zowaar zijn er een paar leuke foto's bij. Hier zie je er eentje:


Jaja, ik vind haar zo'n leuk hondje. Ik blijf jullie stalken met 'hondjesspam'. ;-)

2 opmerkingen:

Kaatje1010 zei

Fijn dat je de stofjes mooi vind... Ik kijk al uit naar je creaties :-)
Veel plezier ermee!!

MamaMixx zei

Gefeliciteerd:)
Ik won gisteren ook voor de 1e keer, wat is het toch leuk hé dat bloggen!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...