zondag 20 november 2011

Give-away gewijzigd

Eigenlijk had ik bedacht dat de dingen die ik weg wilde geven ter ere van mijn 50e volger bij elkaar in 1 pakketje zouden komen. Vandaar dat ik de kleurtjes een beetje op elkaar had afgestemd.
Maar toen ik er 2 pakketjes van maakte, vond ik de kleurtjes van het garen eigenlijk een beetje saai en niet zo bij de Ariadne passen.
Daarom heb ik mijn Give-away nummer 2 nu een beetje veranderd. Er zitten nu een bolletje wit en een bolletje rood garen in, zodat je er in elk geval een kerstmannetje mee kunt maken.

Zo ziet Give-away 2 er nu uit:


Ook heb ik de beloofde foto van de mutsen toegevoegd.
Is ie nu leuker? Ik hoop het, want het aantal reacties is nog niet echt overweldigend. Komt hopelijk nog goed.
Dussssss...... zegt het voort alsjeblieft! Ik wil graag een hartstikke beroemd blog worden. ;-)

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...