donderdag 27 december 2012

Blogverwennerij

Niet altijd ben ik zo ondankbaar als voor de Flow-agenda hoor. Ik ben ook heel vaak erg blij met lieve, kleine dingen die ik zomaar toegestuurd krijg.
Ook dat is weer zoiets geweldigs van Blogland. Ik zal daar zeker nog op terugkomen in mijn vervolgstukje over Blogland, want ja, daar heb ik best nog het een en ander over te zeggen. Ik moet er alleen even wat meer tijd voor vinden.

Vorige week werd ik meerdere keren verwend. Allereerst al met een aantal kerstkaartjes van mede-blogsters. Je zou ze haast blogvriendinnen gaan noemen, maar dat gaat misschien een beetje te ver voor mensen die je nog nooit echt gezien hebt.

En verder met een gewonnen give-away en een lief gevulde kerstenvelop. Kijk maar even mee.

Dit was de give-away die ik won bij Carin van Toedeloez:


Ik won de blauwe ster. En die is heel mooi gemaakt en veel groter dan ik gedacht had. Hij hangt al mooi te zijn aan het spijkertje van mijn hertjesslinger. (Waarvoor ik trouwens meerdere spijkertjes krom geslagen heb en 3 gaatjes in de balk heb gemaakt. Balk is blijkbaar van hardhout.)

En ik kreeg niet alleen de gehaakte ster, maar er zat nog meer in de envelop.

Een kerstkaart, een armbandje, lekkere chocolaatjes en theezakjes met smaakjes die ik juist heel lekker vind.
Heel erg bedankt Carin!

Dit was de inhoud van de envelop die ik ZOMAAR! kreeg van Sylvia van Zaanse zolder.


Een mooie tekening uit een oud sprookjesboek, een handwarmertje (van stof die zij weer won in mijn give-away, hoe grappig is dat?) met geinig kaartje en hangertje, nog een hangertje en een omhaakte kerstkaart. Het speculaashangetje zat weer verstopt in de zelfgemaakte envelop met sneeuwpop.
Ook heel erg bedankt Sylvia!

Aan de foto's kun je zien dat het erg donker is in deze tijd van het jaar, maar ik merkte daar niets van door alle mensen die liefde en licht deze kant op stuurden.
En zo had ik toch een Merry Christmas.

En kleurde ik nog een klein beetje van de kleurplaat die ik jullie als kerstwens liet zien.

9 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

Je bent absoluut wel zeker een echte blogvriendin hoor ook al heb ik je nooit in levende lijve ontmoet :-)
De gehaakte ster is echt supermooi !

Susan Sondeyker zei

De Syl is toch een lieverd hè, ik werd ook al zo verwend met een grote envelop met veel leuks en ook een handwarmertje van elfjes stof. We mogen toch dankbaar zijn met zulke lieve blogdinnen, maar dat kan natuurlijk ook alleen maar omdat wij ook zulke lieverds zijn :D. Knuff!

Anoniem zei

ook al ken je de meeste of misschien allen niet in levende lijve, toch voel je bij sommige misschien net dat ENE meer, en dan kun je misschien toch praten van een blogdinneke hihi'
owwww wat ben je heerlijk in de wattenbollen gelegd alles even mooi en lief en ja die ster van carin is ook weer een echte beauty

geniet lekker van alle verwennerijen'
lieve groet jenneke

Willy zei

Ja wat was dat sneu van de agenda, helaas weinig om te knippen. Dit is toch heerlijke verwennerij, geniet ervan. Fijne dag, kram

Moos zei

Wat een heerlijke blogverwennerijtjes meis!!!!! Is toch altijd een feesie dit soort enveloppen op de mat te vinden!!!!!!

Hartverwarmend blogland!!!!!

Mama Maai zei

Ohh die ster is geweldig! En ik ben het met je eens. Blogland is leuk. Zoveel fijne warme mensen!

Anoniem zei

Wat een heerlijke verwennerijtjes heb je gekregen!
Geniet er maar lekker van!

Lieve groet,
Gerry

Marina zei

Genieten is dat die blogverwennerij en hartverwarmend!

Poesie Oh Hi! zei

Wat een fijne post! Ik heb de give away ontvangen hoor :) Echt super bedankt! Ben alleen een beetje druk geweest dus een berichtje daar over volgt nog. Het gehaakte 'mutsje' is echt ontzettend schattig en past perfect om een "Bonne Maman" jampotje :) Voor het haakje moet ik nog even een schroef in de muur doen maar die ga ik ook zeker gebruiken! Thanks!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...