donderdag 17 november 2011

En weer een bol

Het lijkt erop dat ik ongeveer 1 bol per week weghaak.
Vorige week donderdag de eerste:


En nu precies een week later is de tweede bol op. 


Nu maar vrolijk verder met de derde bol. Want de sjaal is nog niet groot genoeg.
Het blijft leuk om te doen.
Gisteren heb ik trouwens mijn nieuwe camera opgehaald en daarmee is de onderste foto gemaakt. Ik geloof zelf dat die toch wel beter is dan de bovenste. 
Nu maar eens gaan uitvinden hoe het allemaal werkt met alle mogelijkheden die op het toestel zitten.

P.S. Leuk dat er al 6 mensen reclame voor mijn give-away hebben gemaakt. Ik ben benieuwd of er nog bij komen. Zo niet, dan blijf ik met mijn 2e give-away zitten. ;-)
Wel jammer dat mijn trouwste volgster is afgehaakt. Nu is Katja mijn langdurigste volgster. Gezellig!

2 opmerkingen:

Pluisje zei

Dat is een vergissing maak het terug in orde!

Aankleedpopje zei

@Pluisje: gezellig als je weer terug komt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...