dinsdag 15 november 2011

Daar is ie dan..... de Give-away!

Ik had beloofd dat ik bij 50 volgers ook een give-away zou doen.
En vanmorgen was het zover. Wijskuikentjes was mijn 50ste volger!
Dus de spulletjes die ik in mijn hoofd had om weg te geven zocht ik bij elkaar. En zette ik op de foto.
(Morgen ga ik mijn nieuwe camera ophalen, dus hopelijk worden mijn foto's daarna een stuk beter....)

Toen ik dit blogje ging schrijven stond de teller van volgers inmiddels al op 51.
En terwijl ik nu bezig ben, zie ik opeens dat het er zelfs 52 zijn geworden.
Als het in dit tempo doorgaat...... ;-)

Eigenlijk wilde ik gewoon 1 give-away-pakketje doen. Maar toen ik de foto's ging maken, vond ik dat de spulletjes niet helemaal bij elkaar pasten. En daarom..... heb ik er gewoon 2 pakketjes van gemaakt.

Het eerste is voor de liefhebbers van naaien, lapjes en dergelijke.


Het pakketje bestaat uit 3 lapjes: een wit vintage seersucker stofje (is omgezoomd, is waarschijnlijk een gordijntje geweest, komt uit de kringloopwinkel in Växjö-Zweden), een wit nieuw katoenen lapje van ongeveer 40 cm lang met Chinese kindjes, vulkanen, bloemen en Chinese tekentjes erop en een nieuw aquablauw lapje van ongeveer dezelfde lengte.
Daarbij nog wat bijpassende kraaltjes, bloemetjes, glittertjes, knoopjes en een stukje lint.

Het tweede pakketje bestaat uit een Ariadne (toen nog maandblad voor handwerken) uit december 1974! Voor de liefhebbers van vintage. 
En daarbij 2 bolletjes dun garen in de kleuren lichtbeige (met iets glans erin, niet zo glimmend als op de foto) en mintgroen met een donkerblauw spikkeltje hier en daar. Is geworden: rood en wit. Zie nieuwe foto rechtsbovenaan mijn blog.
Voor als je van werken met draadjes houdt.
In de Ariadne staan dingen die nu weer of nog steeds leuk zijn om te maken. Onder andere mooie truien en mutsen van IJslandse wol en leuke kerstknutsels, zoals een gebreide kerstman en een gebreide kerstkabouter en een kerstboom van macramé (wie kent het nog en kan het nog???).
Achterin staan 4 mutsen: 3 om te haken en 1 om te breien. Daar zal ik nog een foto van maken, want die zijn ook weer helemaal actueel. Daar staat nu ook een foto van in de nieuwe foto rechtsboven.
De rest van het blad blijft een verrassing. ;-)

LET OP: DEZE IS EEN BEETJE GEWIJZIGD. Zie de nieuwe foto rechts bovenaan mijn blog.
Wat is er nodig om een kans te maken?
1. Me laten weten dat je mee wilt doen door een reactie achter te laten.
2. Te vertellen welk pakketje je zou willen winnen.
3. Ergens reclame voor mijn blog maken. Dat kan op je eigen blog zijn, via Twitter, Hyves, Facebook of waar dan ook.
4. De link naar je reclame in je reactie vermelden.

Voor elke linkvermelding (met werkende link uiteraard) doe ik een briefje met je naam erop in het potje van het pakketje van je keuze. Dus hoe meer links, hoe meer kans.
En op 5 december, dat vind ik wel een mooie datum voor een give-away-uitslag, trek ik 2 winnaars. Uit elk potje eentje.

Je hoeft geen volger te worden van mijn blog. Dat mag natuurlijk wel. Maar het lijkt me alleen zinvol als je het ook leuk vindt om mijn blog te volgen.

Nou, daar gaat ie dan. Ik ben zooooooo benieuwd......... Spannend!

31 opmerkingen:

Mimi zei

lieve aankleedpopje, we doen super graag mee voor pakketje 1!!! super schoon stofkes!!! we hebbe reclame gemaakt, & wel hier :http://mimisprutsedingetjes.blogspot.com/, dus allen daarheen ;-) veel succes & super veel plezier met je give-away!!! we blijven je volgen!!! lieve groetjes, mimi xxx

Katja (@Yane) zei

Leuk! Ik wil graag een kansje wagen voor pakketje 1!

Katja (@Yane) zei

Ik heb een link toegevoegd op onze blog:
http://yanem.blogspot.com/

Saskia zei

voila zieje staat al op mijn give-away pagina
http://mamamodus.blogspot.com/p/give-aways.html

ik doe heel graag mee voor pakketje 1 want mijn mams heeft nog een lading ariadne thuis staan uit de jaren 70 lol dus die heb ik alvast :oD

3N173 zei

Jippiejeej, een give away, ik zit zelf nog lang niet aan 50 volgers. Ik doe graag mee voor pakketje 1 en er staat een linkje op m'n blog: http://3n173.blogspot.com/

Pluisje zei

Proficiat met je 50 (ondertussen al 53) volgers. Dat er nog vele mogen bijkomen !!!
Graag die ik meer voor het eerste pakketje.
Ik heb een link geplaatst op mijn blog:
http://pluisje-pluisje.blogspot.com/

(Voor de geïnteresseerde, op mijn blog kan u ook een give-away vinden. Meedoen kan tot 25/11 ...)

Marjo zei

Ik doe héél graag mee aan jouw Give Away ....ik kies voor de lapjes (als ik zou winnen) ik was al volgster en ik plaats een link op mijn blog ...

Marjo

La Maison zei

Hé hallo, wat leuk dat je meedoet met mijn giveaway.
Ik heb jouw link geplaatst op mijn blog en doe graag mee voor de lapjes.
Wat leuk een huis in Zweden, ik ga eens even spitten in je blog om foto's te zoeken van dat huis.

lieve groetjes
Hermine

Aankleedpopje zei

@Hermine: Op mijn blog staan (nog) geen foto's van ons huis in Zweden, behalve eentje, van het huis op de achtergrond.
Hier kun je er meer zien:
http://photobucket.com/albums/v56/Secondhandrose/Zweden/?start=all
Aan de rechterkant van de pagina kun je dan alle subalbums zien. Dat zijn er 5, dus eentje meer dan je direct ziet.
Beetje duidelijk zo???

Kaatje zei

Wat een gave give away!! Ik doe graag mee, en heb geen voorkeur welk pakketje ik eventueel mag ontvangen. Heb ook een link op mijn blogje gezet!

MamaMixx zei

Ooh sorry, bijna gemist!! Thanx
Ik doe graag mee!
Zal dez even melden op mijn blog:)

Moon zei

Leuk, ik doe graag mee voor pakje 2. Heb een linkje op mijn blog gezet: http://desierkip.blogspot.com/
Komt dat zien!! Groetjes!

Linda zei

Nou,ik heb je hint begrepen,hoor en ik word graag je volger,ik vind je zo leuk schrijven en je weggever staat op http://minimoek.blogspot.com o,ja en pakketje 1 vind ik erg aantrekkelijk dus daar ga ik voor.Groetjes Linda

Rapgy zei

Ik ben via mijn eigen blog op de jouwe terecht gekomen (fijn dat je mijn blog volgt!)... en ontdek deze give-away ...
ik doe heel graag mee voor pakket 2 .....

je blog staat tss mijn favorieten op mijn eigen stek !

Marieke zei

Hoi hoi, ik doe graag mee voor pakje 2! Op mijn blog heb ik een linkje gezet, en ik zie dat je teller al op 60 staat :) groetjes, Marieke http://tikkiescheef.blogspot.com/p/give-aways.html

Kreatita T zei

Heel erg leuk! Ik doe ook graag mee, en dan voor pakje 1!

Sofie zei

Vreemd, ik zette gisteren een reactie en die staat er nu niet op... Zal ook een link zetten op mijn lekkerbekkenblogje ;-)
Groetjes Sofie

Sofie zei

En ik doe heel graag mee met pakketje twee (rijmt ook nog)!

Hellen zei

Ik doe graag mee. Als ik win verras je me maar met een pakketje naar keuze ;-)
Grtjs Hellen
hellensenden at hotmail dot com

Mama&CO zei

Wat een leuke giveaway, ik doe heel graag mee, de stofjes zijn lief, maar de rest is ook super!

Jos van KloskaCreAtief! zei

Oh leuk, ik ben zelf ook aan het nadenken over een giveaway en dan zie je ze overal om je heen lijkt het wel. Ik heb een linkje naar je blog geplaatst op mijn eigen blog: http://creabh.blogspot.com/p/giveaways.html

Ik zou het eerste pakketje leuk vinden.

Kreatita T zei

(oh, en de link staat op m'n kreatita-blog onder pagina give-away's)

Zaanse Zolder zei

Tell me... waarom heb ik dit niet eerder gezien.... uuuh druk met mijn eigen give-away denk ik haha.
Maar natuurlijk doe ik mee voor... pakketje 2.
Reclame doe ik ook even.

MamaMixx zei

EEn linkje is gezet hoor:)
Ik doe graag mee met deze give away
en wel ik ga voor pakket nr, 2!

Stina zei

Heb dit helemaal gemist, maar doe ook nog graag mee, en ga voor nr,2 ben benieuwd!!!

liefs Stina

Kaatje1010 zei

Nog juist op tijd :-) ik doe ook nog graag mee, voor pakketje 1, en ik zet ook een linkje op ons blogje
Groetjes!!

Andina zei

Jippie, het kan nog net. Ik doe ook graag mee met deze leuke give away. Ik ga voor pakketje 1....Ik zet nog even een linkje op m'n blog hoor.

groetjes,
Andina

inga zei

Very nice gift, I hope for the best.
I like 1# pack.

inga zei

I shared on my sidebar: http://inga2010.blogspot.com/

Rachel zei

Hey, wat raar, ik heb je link al een kleine twee weken geleden geplaatst en wilde graag meedoen met je give away, maar ik zie dat ik helemaal geen reactie heb nagelaten. Ik hoop dat ik nog op tijd ben.

Doe heel graag mee voor pakketje 1.

Groetjes,
Rachel

Creahuijs zei

Zie ik deze toch nu pas **schaam**
Wat leuk dat ik je 50ste volger was!

xxx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...