maandag 7 november 2011

Home sweet home

Vorige week ontdekte ik het leuke idee van Barbaramama: Home sweet home.


En daar doe ik graag aan mee.
Ik begin met een stukje over ons home, maar dan buiten. Hopelijk mag dat ook.


Hoewel we ons de laatste tijd eigenlijk al niet meer verbazen over het weer, vond ik het afgelopen zaterdag toch wel bijzonder.
Het was toen 6 NOVEMBER 2011!! En aan de voorkant zag het er bij ons zo uit:



Wat feitelijk heel normaal te noemen is voor de tijd van het jaar.
Maar aan de achterkant vond dit plaats:



Daar zat ik in de zon. Met blote armen. En blote benen. En ik had het niet koud! Het was heerlijk. Dus kopje koffie erbij. Haakwerkje erbij (ook dat is vrij bijzonder, want ik heb nog nooit iets gehaakt behalve 3 probeer-bloemetjes). Genieten!

P.S. Nu ben ik op zoek naar een camera waarmee ik zulk soort foto's helderder en scherper kan maken ook als er geen zonlicht is. Iemand tips???

P.S.2 Dat haken is toch een partij verslavend!!! Elke keer als ik het haakwerk zie liggen, wil ik weer 'even' een stukje doen. Maar die stukjes worden wel steeds langer..... Ik ben nu al een heel stuk verder dan op de foto. In 2 dagen, ahum....

4 opmerkingen:

Katja (@Yane) zei

Ja, 't was echt een zalig weertje he.

Moon zei

Leuke blog heb je, en leuk dat je gereageerd hebt op mijn Give Away. Ik zou niet weten wat voor stofje het is, ik heb het ergens op internet gezien, opgeslagen en wat vervaagd, vind 'm zelf ook erg mooi.

Groetjes, Simone

Barbaramama zei

Leuk blogje!
Haken vind ik ook zo verslavend

Home sweet home X

Katrientje vanalles zei

hallo, ik kan elf niet haken en heb bewondering voor diegene die knappe spullen haken.
Dank je wel ook voor de reactie op mijn blog. Jammer dat je te laat was voor de give away.
Ik heb zelf ngeen winkeltje of wat dan ook maar geef heel af en toe graag eens iets weg.
En de boleo, daar zit ik toch wel een vol dagje aan. (dan stik ik niet door want eten maken hoort er ook bij en de jongste in ijn bedje stoppen en af en toe ruzieende kindjes uit elkaar halen of spelende kindjes helpen.) groetjes Katrientje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...