dinsdag 17 juli 2012

Op uw wenken bediend, dames ;-)

Wat leuk, al die reacties op mijn aanbod om patroontjes te scannen!
Ik ben dus maar gelijk begonnen. Hier zijn de eerste 15 randjes uit het boekje De mooiste randjes.

Zie je er eentje tussen die je wel zou willen haken? Mail me dan (via het mailformulier onderaan  mijn blog) welke je wilt hebben en ik stuur je de haakbeschrijving als pdf via de mail.
De eerste zijn inmiddels verstuurd. Leuk hoor.  

Aanvulling: Voortaan stuur ik nog maar 1 patroon per keer. Ik heb tot nu toe heel veel patroontjes verstuurd, maar pas van 2 mensen respons gekregen. Daarom stuur ik nog maar 1 patroontje en als je dan iets van je hebt laten horen naar aanleiding daarvan, dan stuur ik er graag nog een. 



37 opmerkingen:

Willy zei

Dat zijn mooie randjes en sommigen hebben bijzondere namen. Als ik er één wil haken weet ik waar ik moet zijn. Alvast bedankt.

Mimi zei

ge zijt veel te goed meiske ;-)
heel lief van je, als k t haken ne keer serieus neem kom k naar je toe!
liefs, mimi xxx

Marjo zei

wat een mooie randjes , en wat een leuk idee ...

liefs
Marjo

wannesraps zei

ik ben de bruiloftsrand nog vergeten!!!
Maren

Moos zei

Na mijn vakantie ga ik je zeker effies mailen meis! Dank alvast voor het delen!

Annick zei

Weide- bruilofts- en zonnerand zijn mijn favorieten.. dus als het eens past.. deze wil ik graag maken. Lieve groeten uit België. Annick
c.de.meyer@telenet.be

ps: ik heb ondertussen mijn email al ingegeven als volger via mail, zo mis ik geen enkel van jouw postjes.

Liz zei

Lovely!

jellinacreations zei

Er zitten mooie randjes tussen, bedankt voor het delen!

Nettie zei

Geweldig wat een leuke randjes, ben kledinghangers aan het haken en was net opzoek naar leuke randjes, vind voor al de bruiloftsrand en de rozettenrand helemaal leuk.

Lindevrouwsweb zei

Dat zijn weer eens leuke randjes!Heel leuk!

Anoniem zei

ja en nu zie ik dat ik dat volgens mij toen ook heb aangevraagd....alleen ik heb er nog niets mee gedaan...of was het nu bij een ander ?? weet het ff niet meer

lieve groet jenneke

Unknown zei

Ik zoek een haakpatroon uit een oude Ariadne (of Handwerken) van ca 1974. Het is een patroon van een effen tuniek met voorop een pauw. Heb er eentje gehad in die tijd en zou hem graag nogmaals maken. Dus mocht een van jullie die tegenkomen; ik zou een gat in de lucht springen!
liefs Ineke

Vrouwe Papenborg zei

Hallo Ria, het wordt de bruiloftsrand. Is dit goed te doen?

Want ik vind dit de mooiste maar is die ook eenvoudig te doen?
Bedankt en groet'n Monica

Loes van der Meer zei

O wat fijn! Ik ben via google op deze site gekomen omdat ik opzoek was naar een mooi randje.
Ik zou graag zigzagrand I willen ontvangen.
Alvast bedankt!

Hettie zei

Hallo, wat een prachtige gehaakte randjes! Ik heb grote belangstelling voor het patroon van het ladderrandje.
Dat wil ik om een klein glaasje haken. Leuk met een waxinelichtje.

Groetjes, Hettie

Elly zei

Hoi , kun je mij het patroontje van de zonnerand mailen , die zou ik graag aan mijn omslagdoek haken ;))
En o al die andere vast ook , maar je stuurt er maar 1 per keer dus beginnen we hier maar mee ;))

Recultura zei

Hoi Ria,

Ik zou heel graag het patroon van de bruiloftsrand willen ontvangen. Ik wil deze gaan verwerken in het rokje dat ik voor de communie van onze dochter aan het maken ben. Alvast heel erg bedankt voor het toesturen.De foto van het resultaat zal misschien eventjes op zich wachten, het rokje hoeft pas in mei klaar te zijn ;-) Alvast bedankt, Léan

Unknown zei



Hallo ,g m zou ik de rozettenrand mogen,erg mooi.

Gr Adri Bijl

marika1967 zei

geweldig leuke randjes. Zou ik de rozettenrand mogen ontvangen? Alvast bedankt.
Gr. Marika

Unknown zei

Zou ik misschien het ladderrandje en de bruiloftrand mogen ontvangen?

Alvast bedankt!

Kim zei

Hallo, zijn de patronen getekend of uitgeschreven? Ik vind de zonnerand erg mooi maar ik kan (nog) geen gerekende patronen lezen. Groetjes, Kim

carla's van kaart tot popje zei

Hallo meis ik lees net je blog over de randjes is het nog mogelijk om deze bij je aan te vragen? Heb nl. de Scheepjes cal deken gehaakt en ben op zoek naar een rand vind de rand die er bij is niet zo leuk. Gaat om de bruiloftsrand en schuingestreepte boord.
Alvast bedankt Carla Remmink

2cis zei

Beste Ria,

Mail je nog steeds de patroontjes van dit blog? Ik zou namelijk heeeeel graag het patroontje van je zonnerand ontvangen voor om mijn omslagdoek. Ik hoop dat het nog kan.
Hartelijke groet

Cisca Lensink

Unknown zei

Ik zou graag het patroon van de bruidsrand willen hebben.ik hoop dat het lukt. Gr. Mieke

Wil zei

Zal graag de zonnerand willen hebben zo mooi zeg

Helena zei

Ik zou heel graag het zonnerandje als patroon ontvangen. Daar zou ik heel blij mee zijn. Hopelijk kan dat nog steeds.

Unknown zei

Hoi, ik zou heel graag van je het haakpatroon van de bruilofsrand willen ontvangen. Kan dat nog? Ben jenog actief op deze blog? Via welk mailadres dit verzoek dan doen?
Groet, arina

Unknown zei

Hallo, voor mij dezelfde vraag...bent u nog actief op deze site en bij welk mailadres kan ik een patroonop opvragen? Ik zou graag het patroon van de bruiloftsrand ontvangen, evtentueel ook van zigzagrand 1. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Chantal

Unknown zei

Hallo, voor mij dezelfde vraag. Ik zou graag het patroon van de bruiloftsrand ontvangen en evtl de vlgd keer van de zigzagrand 1. Naar welk mailadres kan ik een mail sturen? Mvg Chantal

Janny zei

Wat leuk al die randjes, zou ik het patroon van de bruiloftsrand kunnen ontvangen?

Met vriendelijke groet,

Janny van Meurs.

Unknown zei

Wat een leuke randjes ik wil héél graag de zonnerand proberen

Pianiste zei

Prachtige randjes!
Zou graag de bruilofts rand ontvangen.
S.v.p.sturen naar : luciesneep@gmail.com

Alvast b.v.d.!

Unknown zei

Graag ontvang ik de zonnerand

Elke zei

Graag zou ik het patroon van de weiderand willen ontvangen, alvast bedankt!

Elke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

Hallo, graag zou ik het patroon van de bruiloftsrand willen haken. Kunt u mij hieraan helpen? Erg leuk om te zien wat u allemaal laat zien. Gr. Anita acvanvuuren@tiscali.nl

Yvonne zei

Hoi, ben al een poosje aan het zoeken naar een kastrandje en ik kwam op jou site terecht , en daar vond ik de zonnerand precies wat ik zocht
Ik hoop dat je nog wel het patroontje verstuurd, mijn mail adres is yvonnetomeij@gmail.com vast bedankt.
Groetjes Yvonne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...