vrijdag 27 juli 2012

Verrassing in de bus

Gelukkig, het is me nu gelukt om de foto's van mijn camera zichtbaar te krijgen op mijn geleende laptop. Dus vanaf nu kan ik jullie weer gaan stalken met foto's. ;-)

Ik begin maar even met een klein berichtje. Met een leuke inhoud.

Degenen die al een tijdje meelezen op mijn blog, herinneren zich misschien dat ik een tijd geleden de give-away won bij Mamanon. Een zakje vol met Afrikaantjeszaad.
Ik was er reuze blij mee en ging er ijverig mee aan de slag.
Maar helaas helaas helaas, wat ik fout heb gedaan, weet ik niet. Maar er is er maar EENTJE opgekomen en tot een plantje uitgegroeid. Rara, hoe kan dat?

Omdat ik van dit vreemde fenomeen al een paar keer melding had gemaakt op mijn blog, wist Manon hiervan. En wat deed die lieverd???
Ze stuurde me een nieuw zakje. Met wel meer dan 10.000 Afrikaantjeszaadjes!
Als het volgend jaar niet gaat lukken om hier een grote oranje Afrikanenzee te krijgen, dan weet ik echt definitief zeker dat ik geen groene vingers heb.

En het bleef niet bij alleen een zakje zaad. Manon stuurde nog iets heel leuks mee:

Daar staan superleuke dingen in om te maken. Dus hier gaan jullie vast nog een keer van horen. Nou ja, lezen en/of zien dan.

Vandaag maakte ik samen met een vriendin een heerlijk fietstochtje rondom de Lepelaarplassen. Hopelijk lukt het mij om daar morgen het een en ander van te laten zien en over te vertellen.
Hier alvast een fotootje (hihi, nu het toch weer kan....).

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Fijn dat je weer kunt bloggen, Ria.
Zou het ook kunnen zijn dat de vogels de zaden hebben opgepikt en dat je voor moet zaaien?
Ik vind het wel lief dat je nieuwe hebt gekregen.
Fijne dag.

Lieve groet,
Gerry

Aankleedpopje zei

@Gerry: nee, dat kan het niet zijn, want ik had in een bakje gezaaid. En dat stond binnen of alleen onder toezicht van mij buiten. Maar er is er toen gewoon maar eentje opgekomen. Raar he?
Ik heb later dat bakje nog buiten over de aarde leeggestrooid, maar daar is ook niks van opgekomen.

Bee zei

Wij verwachten volgend jaar allemaal een persoonlijke bos te ontvangen natuurlijk ;-)

Succes!

Aankleedpopje zei

@Atelier Mama Bee: op zijn minst hoop ik dat jullie dan allemaal een zakje zaad kunnen krijgen. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...