zondag 29 juli 2012

Verwennerij!

De laatste week viel ik flink in de prijzen.
Ik kreeg al de verrassing van Manon, ik kreeg een leuke gevulde envelop van Noofs en ik won maar liefst 2 give-aways! Ik durf het hier bijna niet te vertellen. Het is gewoon genant eigenlijk, zoveel verwennerij.

Gisteren lag het pakje in de bus van de gewonnen give-away bij Judith.
Het zag er aan de buitenkant al heel leuk uit, dus ik kon me nog net beheersen en er een foto van maken.

Daarna maakte ik het snel open.
En dit kwam eruit:

Een boekje met leuke zelfmaakideetjes en een setje handgemaakte onderzettertjes van tafelzeil. En als extra verrassing nog 2 grappige mini-envelopjes.
Ik ben er blij mee. En ik ga het natuurlijk laten zien als ik iets uit het boekje gemaakt heb.

De foto's maakte ik met mijn telefoon, want de batterij van mijn camera was leeg.
De bovenste foto maakte ik trouwens ergens op de dijk Enkhuizen-Lelystad, hihi, toen ik onderweg was naar de verjaardag van mijn zus.
Ik maakte daar nog meer foto's, want het is er zo prachtig. Helaas was het flink bewolkt en had ik alleen maar mijn telefoon om foto's mee te maken. Toch ga ik proberen om er nog een blogje over te schrijven.
Niet meer vandaag, want de rest van de dag heb ik het DRUK.
En vanavond laat ga ik mijn meisje en haar vriend ophalen van Schiphol. Wat zullen ze veel te vertellen hebben over Tokio. En wat zal ze blij zijn om haar ratjes weer terug te zien, die bijna 3 weken bij mij gelogeerd hebben.
Natuurlijk krijgt ze ook het mooie boek over Japan dat ik voor haar kocht.

10 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

Wat een verwennerij.... gewoon van genieten hoor!

Pluisje zei

Is toch leuk als je zo een mooi cadeau mag ontvangen in het weekend. Genieten maar!

Mama Maai zei

Wouw!!! Jij bent verwent zech!!! Lekker van genieten en hier en daar nog wat kansjes wagen. Je bent er goed in.

Een huis in de straat zei

Leuk! Geniet ervan!

Sweet Sienna Hope zei

Je werd goed verwend maar dat mag hé, geniet ervan.

Willy zei

Dat ziet er leuk uit. Veel plezier ermee.
Dat wordt vast een latertje vanavond, want er zal wel veel bij te kletsen zijn.
Groetjes,

Moos zei

Wat een heeeeeerlijke post :-)

noofs zei

Heerlijk toch, zoveel verwennerij? :-))) Het winkeltje waar je naar vroeg is een echt bestaande winkel en te vinden in Vlaardingen waar ik toevallig was. Maar volgens mij zien alle Chinese winkels er zo volgepakt uit :-))
Fijne avond en geniet van je kind(eren) :-))

Aankleedpopje zei

Bedankt voor de reacties.

@Willy: het werd inderdaad nogal laat en dan hadden we niet eens meer tijd om bij te praten. Hun vlucht had vertraging, dus ik zette ze pas rond half 1 's nachts thuis af. En daarna moest ik nog 3 kwartier naar huis rijden. Dus het echte bijpraten komt binnenkort wel een keertje.

@Noofs: bedankt voor de tip. Ik ga er eens beter op letten.

Judith zei

Leuk om te lezen! Ik ben je gelijk gaan volgen!:) (ik dacht dat ik dat al deed!) Groetjes Judith♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...