woensdag 15 februari 2012

Wat is er veel gebeurd!

Gisteren was ik even een dagje naar mijn zus en ik bleef ook bij haar slapen (was te laat geworden om nog terug te rijden). Dus even een dagje niet geblogd. Dat moet vandaag natuurlijk ingehaald worden.
Dus ik ben begonnen met het bijlezen van andere blogs. En daarna zag ik van alles op mijn eigen blog.
Want... wat is er gebeurd?

1. Ik heb er weer een paar volgers bij. En dat vind ik zo leuk!
Nu heb ik alle vier de rijen vol met volgers. Trots trots trots! Hihi!
En ik had beloofd: als alle rijen vol zijn, heb ik weer een give-away. Dus daar is het nu tijd voor.
Hier komt ie:



Het is een gehaakt telefoonhoesje in de vorm van een uiltje.
Deze is lila met paars en gemaakt voor mijn eigen iPhone.
Maar degene die deze give-away wint, mag zelf aangeven welke kleuren het hoesje moet worden en wat de afmetingen moeten zijn. Dus een uiltje naar eigen wens.
Ik hoop dat jullie het een leuke give-away vinden.

Wat moet je doen om een kans te maken?
a. een reactie op dit bericht achterlaten (= 1 kans)
b. reclame maken op je eigen blog (= nog 1 extra kans).
Ik vind het heel leuk als je volger wilt worden, maar doe dat alleen als je mijn blog leuk vindt en van plan bent om nog eens wat vaker langs te komen. (= geen extra kans)
Ik ben heel benieuwd..... spannend.....
O ja, je kunt meedoen tot 5 maart. Dat is de dag waarop ik 23 jaar geleden moeder werd. Dus dat lijkt me wel een mooie datum.

2. Ik kreeg een Liebster Blog Award, van 2 blogsters tegelijk nog wel. Namelijk van Simone van De Sierkip en van Maren van Hoemmelke.
Nu ga ik even rustig nadenken over aan wie ik deze award door ga geven. Dus daarover meer in een latere post.

3. Terwijl ik gezellig met mijn zus aan de thee zat te babbelen, haakte ik rustig verder aan mijn dekentje. Dus inmiddels zijn er al heel wat rondjes bij gekomen.
Zo ziet ie er nu uit:



Met nog meer toegevoegde herinneringen, onder andere:
*wol van een wandkleed dat ik maakte begin jaren 80 (moet nog op zolder liggen, dus misschien binnenkort eens in de categorie Retro uit eigen kast?), duidelijk de bruin-periode
*wol van het nooit afgemaakte truitje voor mijn zoon van 23 jaar geleden (zie deze blog)
*wolletjes van een uitgehaalde sjaal
*meerkleurige wol waar mijn kinderen nog mee geknutseld hebben
*zwarte wol van dezelfde lieve vriendin als eerdere wolletjes.
*en de buitenste rand (voor nu) is van rode bobbeltjeswol, die ik gisteren, toen ik onderweg naar mijn zus even wat tijd ging opvullen in een kringloopwinkel bij haar in de buurt, niet kon laten liggen.
Ahum, zo komt die restjesbak natuurlijk nooit leeg.

24 opmerkingen:

Kaatje zei

Wat een mooi kleed wordt het zeg!! Leuke manier om zo herinneringen op te halen en restjes wol te verwerken...
Natuurlijk gefeliciteerd met je 4 rijen vol...
Vanzelfsprekend doe ik mee met je Give-Away.. Volgen deed ik je al en ik zet een link op mijn blogje..

Groetjes Bianca

Mimi zei

dikke proficiat met je rijen!!! volgen doen we je al dus toch nog veel succes & plezier gewenst met je give away, we doen mee!!! liefs, mimi xxx

Iris (olapa) zei

oooh ik doe graag mee !

Sofie zei

Oeps, inderdaad niet gezien, de titel verraadde de give away niet zeker?!
Zal een linkje zetten, volgen doe ik al!
Groetjes Sofie

Unknown zei

Ik doe ook graag mee, ik link je op mijn blog!
En ik heb ook een iPhone dus je kan zelf het hoesje passen ;)

Liefs Saskia

Een huis in de straat zei

Ik wil graag meedoen. En er staat een linkje op mijn blog.

Dream on the wave zei

Ik doe graag mee. Zo'n kleed is ook wel heel leuk met al die herinneringen.
groetjes, Frieda

wannesraps zei

ooh ik doe ook graag mee. Ik heb geen i-phone, maar zou zo een zakje wel leuk vinden om een pakje papieren zakdoekjes in te steken!!!
Maren

Rapgy zei

Ik waag graag mijn kans ....

Saskia zei

ieieie wat is ie schattig :o)
Ik doe mee! en ik zet uiteraard een linkje bij mijn give-away pagina!

bijleonie zei

O, wat leuk ik doe graag mee met je give away
groetjes
leonie

Kimberley zei

oe lah lah,
ik doe graag mee voor het leuke hoesje.
heel erg super!
liefs,
kimberley

Andina zei

Leuk, ik doe ook graag mee! Een linkje heb ik al geplaatst!

Kreatita T zei

Grappig hoesje! Ik doe ook graag mee, en zet 'n linkje op m'n blog

Mary Lea zei

Ahh...he is so cute!! Love him...don't know if your give-a-way is open internationally...but he is sweet anyhow!!

* Marinda * zei

mooi dat kleed. Maar dat uiltjes hoesje is zeker ook errug leuk, dus ik waag graag een kansje!

groetjes,

Elisse zei

Ooooh wauw ik doe graag mee! Ben een enorme uiltjesfan én mijn gsmhoesje valt bijna uit elkaar. Ik kwam hier via Stoffieleut en ga hier zeker nog vaker komen, wat een leuke spulletjes maak je!

Jacqueline zei

Ik kwam hier via Haak maar aan.. Leuk.. dat dekentje vol met herinneringen!!!!!!! En dit leuke hoesje is ook heel leuk..
Ik doe mee met je give-away en word natuurlijk ook gelijk volger van je..
Groetjes Jacqueline

MamaMixx zei

Hoi Ria, ik doe graag mee, dankje voor de tip;)
Erg schattig, ik heb geen i-phone maar dan zou ik voor mijn dochter haar i-pod een gokje willen wagen;
Linkje ga ik zetten en volger ja dat was ik al dat weet je.
Je hebt al veel volgers erbij gekregen zeg, dus trots mag je zeker zijn!!:)
Liefs van stoffieleut.

Mama Maai zei

Hoi Ria,
Eerst complimenten over de dingetjes die je maakt, erg leuk. Zo'n kleed wil ik ook graag nog een keer maken maar nu bezig met ander kleed en ben een trage haker ;-). Wil graag mee doen met je give away actie, wat is ie leuk, je uiltje. Zet direct een link op mijn eigen blog.
Liefs

Mama Maai zei

Stomme vraag maar hoe doe ik dat het makkelijkst, een link plaatsen :S

Mama Maai zei

poeh poeh, heeft wat inspanning gekost maar hij staat erop :-D

Aankleedpopje zei

Goed gedaan en bedankt!

Moon zei

Ik ben natuurlijk al te laat en ik heb ook niet zo'n phone, dus ik reageer vooral om te zeggen dat ie wel heel erg leuk is!
Ik weet niet waarom, maar jouw blog staat niet in mijn bloglijst op mijn dashboard, terwijl ik wel volger ben, dat vind ik nou zo irri. Dus even aan denken op bezoek te komen ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...