maandag 4 februari 2013

Blogsters-ontmoetings-bijeenkomst

O, wat leuk dat er al zoveel positieve reacties zijn op mijn plannetje!

Er begint gelijk van alles te borrelen in mijn hoofd.....

Zoals: zal Utrecht een geschikte plaats zijn? Dat is in elk geval heel goed bereikbaar met openbaar vervoer. Of misschien Almere. Jammer dat ik daar niet meer woon, anders had het bij mij thuis gekund.
Is er misschien iemand die redelijk centraal woont en de ruimte heeft (en de zin) om wat mensen te kunnen ontvangen?
Of anders eens kijken of er ergens een zaaltje in een buurthuis is of zo. Je weet tenslotte nooit wat het weer gaat doen.
Tips? Tips? Tips?

Het lijkt me ook heel leuk als iedereen iets zelfgemaakts meeneemt en dat we dat dan op de een of andere manier onder elkaar verdelen. Zodat iedereen met een cadeautje naar huis gaat.

En natuurlijk moet er ook iets gegeten worden. 
Het lijkt me dat we dat ook best zelf kunnen verzorgen. Als iedereen iets meeneemt voor bijvoorbeeld een buffet of een high tea?

O ja, ik zie het al helemaal zitten. 
Als het echt concreet gaat worden, zal ik een spreadsheet online zetten via Google, waar iedereen dan kan aangeven wanneer ie kan, wat ie mee kan nemen, of er iemand mee kan reizen enzovoort. 

En wat ik in gedachten heb met mijn huis in Zweden..... dat horen jullie later nog wel een keer. Want ook daarmee heb ik zeker gezellige plannen.
Ik heb inmiddels al 5 bedden en 2 slaapbanken, dus logés moeten er komen. :-)

P.S. Hier vind je alle blogjes die ik over dit onderwerp heb geschreven.


23 opmerkingen:

Janina - Elke dag zaterdag zei

Wat een leuk idee! Ik houd het in de gaten en wie weet sluit ik me ook wel aan als de locatie en datum uitkomen. Succes met de organisatie!

de Bakmadam! zei

Spannend, dat ga ik hier ook wel volgen...

Poesie Oh Hi! zei

Super leuk! Ik houd het in de gaten!

AnneO zei

Ik vind het een heel erg leuk idee! Het is inderdaad zoeken naar een locatie en datum, maar geloof dat er genoeg animo is! :)

Mars zei

Haha jij staat in de organisatie-stand! Ik houd het ook even in de gaten :)
En jeumig 5 bedden en 2 slaapbanken? Hoe groot is dat huis van jou daar? :D

Anoniem zei

vieuw tips....waardenburg is nou niet echt the place 2 be ha a (alhoewel ik er heel graag woon)...mijn huiskamer daar passen er denk ik 9 normaal in anders word het al proppen..... utrecht moet ik zeggen ligt zeker centraal denk ik......nu ja voor onze belgische dinnen natuurlijk weer niet

leuk om zelf allemaal iets mee te nemen dit op een later tijdstip af te spreken......gaat helemaal goed komen..............een handenarbeid lokaal zou al leuk zijn......of de kersen in bij esther whaaaaaaaaa

lieve groet jenneke

Unknown zei

Leuk dat er al zoveel reacties zijn zeg! Ik wou dat ik kon zeggen dat het bij mij kon...maar woon in een HAT woning...en als ik er veel kan bergen zijn het er een stuk of 10..dan hou het echt op! Allemaal iets mee nemen lijkt me super, en iets te maken voor een ander...leukleukleuk!! Utrecht ligt vrij centraal, maar net wat sissie zegt, of het voor de Belgische dinnen zo is....die kunnen dat zelf het beste zeggen denkkkkkkkkik.

Lieve groetjes Hester

Katrientje vanalles zei

Hallo,
leuk idee maar van midden belgie,... ik zie wel wat ik kan regelen.:-)

miekemoeche zei

allemaal heel leuk...en waarschijnlijk kom ik binnenkort naar Utrecht afgezakt,...maar dat is dan bedoeld om een gezellig (al vréselijk lang uitgesteld romantisch rustig weekendje voor manlief en mij.Volledige aandacht voor de husband die soms genoeg heeft van al mijn creatieve miekemoeche- en blog-activiteiten !) Dus....in functie van de LIEFDE van mijn leven waag ik het niet om dan een bloggersbijeenkomst bij te wonen. Maar wie weet, ik hou het in het oog wat jullie allemaal bedisselen, ok!

merula zei

ow ik wil best naar Zweden komen hoor :)

Aankleedpopje zei

@Mars: voor Zweedse begrippen zijn mijn huis en tuin niet groot. Voor Nederlandse begrippen eigenlijk best wel.
@allemaal: we gaan het zien wat het gaat worden. En welkom in Zweden zijn jullie sowieso!

Zaanse Zolder zei

:-)

bijleonie zei

hier in haarlem heb ik wel eens een speeltuin gebouwtje gehuurd voor een feestje
misschien is dat elders ook wel mogelijk is vaak redelijk goedkoop ik hou het in de gaten en als locatie en tijd uitkomen wil ik graag meedoen

Anoniem zei

ben dr dus echt niet bij met de bol....was hier al geweest hihihi

Maddy zei

Wat een top idee zeg! Ik woon toevallig in de provincie Utrecht:-) (in Baarn om precies te zijn)..mijn huis is niet groot genoeg vrees ik en ik ben absoluut geen organisatorisch talent moet ik heel eerlijk bekennen...maar mochten er zich geen andere geschikte locaties voordoen, wil ik me er best eens in (proberen..LOL) te verdiepen. Het is eventueel een optie! Grtzz..Maddy

Jeanneke zei

Het prachtige Hervormd Lokaal in Oosternijkerk, waar De Quiltkoffer maandelijks de inloop Bee heeft, kan twintig mensen gezellig herbergen, is niet duur en ten opzichte van mij in Dokkum en jou in Zweden om de hoek :>)
Lijkt het je wat?
De kosten zijn ook niet om van wakker te liggen. Ik meen dat het voor een hele dag € 25,00 kost; dat is wat Jellie voor een vrijdag Bee-dag van 10 tot 5 betaalt.
Er is een keuken met gasstel, glaswerk, theelepels en kop en schotels in de kast, evenals presenteer schalen je kunt geheel zelfvoorzienend feest vieren.
Ik kom je helpen, want ik zou dan ook kunnen komen... Lijkt me zó leuk!

Liefs,

Jeanneke.

Vlinderknoopje zei

Ben benieuwd:)

Kaatje1010 zei

tof dat je dit wilt organiseren!!

Es zei

ja leuk! En wie weet in Ingen ;)
X Esther

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Oh je hebt al een hele verzameling reacties zie ik en ook van een heel aantal die ik ook ken. Leuwk!
Midden van het land Utrecht lijkt me het beste, niet nog Noordelijker ik moet uit ZuidLimburg komen en ben afhankelijk van openbaar vervoer. Lien is de enige waarvan ik weet dat die vlakbij woont ;).
Ik laat me verrassen! Knuff van een al drie uur wakkere Susan grr.

emmel-prutsemieke zei

Klinkt leuk! Ook voor Belgen?

Unknown zei

Dit is inderdaad een leuk idee, zal wel even reizen worden vanuit Limburg ;)

Miss Creatuurtje zei

Yep, ik wil ook mee van de partij zijn dan, zou wel leuk zijn! Zal een beetje meedenken :-) Of op vergadering komen in Zweden? ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...