woensdag 1 februari 2012

Saskia mag nooit meer raden ;-)

Had ik gisteren zo'n spannende cliffhanger, heeft Saskia gewoon in 1 keer het goede antwoord.
Hoewel..... niet helemaal 100% goed. Want ik heb niet 1 tas gemaakt voor Van Katoen, maar 4.


Tegelijkertijd heb ik ook weer eens gerecykleerd. De middelste 2 tasjes zijn namelijk gemaakt van een dekbedhoes uit de jaren 70.
Een tijdje geleden heb ik daar ook al een jurkje van gemaakt.

Iemand interesse? Het staat in mijn winkel en is maat 116-122.
En de stof is nog niet op, dus er zal nog meer volgen. Heb je een verzoekje? Mail me gerust.

Maar nu weer even terug naar de tasjes.
Die heb ik dus gemaakt voor het volgende goede doel:


Hier kun je er alles over lezen.
Het is een paar uurtjes werk om 2 tasjes te maken (ik maakte er 2 tegelijk, zoals het patroon ook laat zien).
En alle opbrengsten van het Van Katoen event op 14 april in Gent (België) gaan naar het project Annick for Kenya.
Dus 2 vliegen in 1 klap: ik een paar uurtjes lekker bezig geweest en het goede doel een paar tasjes rijker.
Misschien eigenlijk wel 3 vliegen: ik heb ook weer een paar lapjes opgemaakt die lagen te wachten om iets te worden. En daarvan heb ik er helemaal niet zoveel hoor, nee hoor, echt niet hoor.......

5 opmerkingen:

Kaatje1010 zei

tof dat je ook meedeed aan het maken van de tassen. Dat stof waar je ook het jurkje van maakte is enorm mooi!! Jammer genoeg is het jurkje te klein voor Kaatje, want het is super!!

Pluisje zei

VanKatoen heeft er weer super tassen bij!!

Saskia zei

LOL, als je er een prijsvraag van gemaakt had had ik zeker en vast iets verkeerds gezegd :oD
maar WOEHOE!!! goed van mij lol
Die dekbedhoes was echt wel cool! zo een tof jurkje dat je er van gemaakt hebt!
Woeptiedoe, ik dans nog effe rond omdat ik juist geraden had :oD ... en ik beloof dat ik de volgende keer het niet verraad!

Ladybug & Co zei

Hoi, ik heb op mijn blog geantwoord! Succes!

Een huis in de straat zei

Het zijn mooie tassen geworden. Bij deze neem ik mij voor om eerst die tassen te maken en niet iets anders. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...