dinsdag 31 januari 2012

Kijk nou toch eens...

... wat ik vandaag weer allemaal te showen heb. ;-)

Om te beginnen: vandaag heb ik eindelijk het kerstcadeau dat ik van mijn zoon en zijn vriendin kreeg buiten opgehangen. Het is er eindelijk weer voor.


Dus daar hangt ie: de Frosty Friend. Nog helemaal onaangetast.
Maar de vogeltjes hebben hem al gevonden. Ik ben heel benieuwd naar hoe hij er morgen uitziet.

Verder bracht de post een spannende envelop uit België.
En wat zat daarin???




De give-away die ik gewonnen had bij Hoemmelke. Een heerlijke col.
Precies op tijd, want zoiets kun je nu wel gebruiken.
Ik vind hem erg mooi geworden. Dus Hoemmelke/Wannesraps/Maren of hoe je ook genoemd wilt worden: Heel hartelijk bedankt! Ik ben er erg blij mee.

Op mijn vorige blogje, over de af te maken werkjes, kreeg ik een goede tip van Andina:
 Heel herkenbaar haha. Mijn goeie voornemen voor dit jaar was/is eerst alle wip's afmaken en dan met nieuwe werkjes beginnen. Het lukt me aardig, want ik mag van mezelf langdurige wip's afwisselen met nieuwe, snel-af werkjes. Werkt goed hoor ;-).
Dat liet ik me geen 2 keer zeggen. En ik begon gelijk aan iets nieuws.
Weer eens een keertje niet haken. Maar de naaimachine en de lockmachine weer eens onder het stof vandaan gehaald. Ik moest er gewoon weer even aan wennen.

Dit zat er in mijn afvalbakje toen ik klaar was (geen WIP deze keer, gewoon gelijk helemaal afgemaakt):




En wat het geworden is????? Daarover schrijf ik de volgende keer.
Hihi, ik lijk wel een soapschrijver met een cliffhanger.

6 opmerkingen:

Stina zei

hi de vogels zullen je dankbaar zijn.
wat een leuke col heb je gewonnen,veel plezier ermee.

gr Stina

Saskia zei

oeh, spannend ... 't lijkt zo inderdaad op een soap maar dat is zo leuk hé ... iedereen nieuwsgierig en dan tadaaaaaaaaaa ... de ontknoping :o)
Effe denken ... je hebt het ineens afgewerkt en da is wat in je afvalbakje zat ... euh ... een tas voor Van Katoen misschien???

Nienke zei

Oh, de sneeuwman zal blij zijn buiten.. Het ideale weertje!

Andina zei

En nu weer verder met je wip's hè ;-)

Ben benieuwd wat je gemaakt hebt!

Aankleedpopje zei

Ja mam.... ;-)

Zaanse Zolder zei

Wat knap van jou

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...