zaterdag 4 februari 2012

Mooie dag

Vandaag was een mooie dag.
Natuurlijk niet alleen doordat de wereld prachtig wit was met een stralende zon erboven.

Vooral doordat ik een middagje naar Den Bosch was met 2 meiden die ik door allerlei omstandigheden al een flinke tijd niet gezien had. En dan voelt het zo goed om gewoon verder te praten, alsof je elkaar gisteren nog voor het laatst gesproken hebt.
Heel waardevol.
Jammer genoeg heb ik geen foto's gemaakt.
En ook jammer genoeg hadden we zo lang zitten lunchen (nou ja, die broodjes waren best snel op, maar we zaten er zo gezellig en lekker warm) dat daarna overal de Bossche bollen al op waren.
Pluspuntje: een mooie reden om weer eens terug te gaan.

Toen ik thuiskwam en mijn mailbox opende, zag ik een mailtje van Lindevrouw.
En zij vertelde me dat ik haar Give-away gewonnen had! Dat is toch leuk thuiskomen?
Vooral omdat ik al een tijdje naar dit boek op zoek was.


Gisteren kreeg ik een mailtje van de vriendin van onze zoon. Ze had de uilenmuts ontvangen en was er erg blij mee. Ze had de foto van zichzelf met de muts op, op Facebook gezet.


Ik zie trouwens dat ik nog steeds het boek van Jussi Adler-Olsen heb staan als boek dat ik aan het lezen ben, maar die 3 boeken heb ik inmiddels allemaal uit. Ik ga proberen om daar morgen iets over te schrijven.
Ik ben ondertussen begonnen in het 4e boek van Camilla Läckberg.

Kijken jullie ook nog even naar mijn 'give-away'?
Er zijn nu 4 boekjes besteld. (Sorry Jeanneke, ik ga je straks mailen)
Maar dat kunnen er toch best 10 worden? Zulke mooie boekjes, zo goedkoop en dan ook nog voor CliniClowns!

Ik ben ook alweer aan het broeden op een andere give-away. Want binnenkort heb ik 4 rijen vol met volgers (tenminste, dat hoop ik) en dat vind ik dan wel weer eens een give-away waard.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...