woensdag 22 februari 2012

Mijn dekentje met herinneringen is KLAAR!

Ongeveer een week geleden begon ik er impulsief aan nadat ik op het blog van Talitha was geweest.
En omdat ik heel veel gehaakt heb, is ie nu al klaar.
Mijn dekentje met herinneringen. In bijna elk draadje zit er eentje.
Dit is hem geworden:



In het begin heb ik ook met vrij korte draden gewerkt, echt om ze op te maken. Maar later heb ik steeds 1 hele ronde met dezelfde wol gehaakt.
Hij is misschien niet helemaal artistiek verantwoord, maar ik vind vooral de herinneringen leuk. Er zitten wolletjes in die meer dan 40 jaar oud zijn!

Vanmiddag ben ik alweer aan iets nieuws begonnen.
Dit was een trui. Volgens mij een nog nooit gedragen, handgebreide trui:


Maar ik zag er alleen maar mooie wolletjes in. En dus was het voordat ik er een foto van had kunnen maken al een voorpand met uitgehaalde mouwen, boorden en achterpand.
En een uurtje later (gelukkig had degene die de trui gebreid had, zo zonde eigenlijk, mooi losjes gebreid) was het dit geworden:


Een mandje vol met nieuwe inspiratie.
Op naar een recykleerproject.
En de vloer zag er zo uit:


Op naar het volgende project. Haha, tussen het fotograferen door.
En helaas moeten er soms ook nog 'nuttige' dingen gedaan worden.

O ja, de reacties op mijn give-away blijven nu binnenkomen. Superleuk!
Je kunt nog meedoen tot 5 maart. Zegt het voort! ;-)

11 opmerkingen:

Mimi zei

ziet er lekker knus uit, geniet van je herinneringen ;-) liefs, mimi xxx

Kimberley zei

wat een leuk kleedje.
leuk he al die bolletjes wol die nu op zijn zodat je weer een heleboel nieuwe kan gaan kopen.
liefs,
kimberley

Linda zei

Mooi kleedje,hoor en lekker al je restjes op. Ben benieuwd wat er uit de trui voor moois komt.

Willy zei

Wat een mooi en speciaal dekentje is het geworden. Nu je het schrijft valt het me pas op dat je soms in één baan bent gewisseld van garen. Ik vind het een erg leuk idee om zo het garen met herinneringen te verwerken.
Groetjes

Pluisje zei

Wat een speciaal dekentje en zo lekker kleurrijk !!! Geniet van je (fijne) herinneringen :)

Betreffende het boekje, ik heb het gisterenochtend ontvangen. Mijn dochter en ik waren echt verwondert hoe mooi het boekje wel is !!!
Betreffende het resterende geld, ik ga het vandaag storten, was me helemaal ontgaan, waarvoor mijn excuses.

Anoniem zei

Ik vind het kleed juist wel artistique. Met zoveel kleuren krijg je iets aparts. En als er dan ook nog zoveel herinneringen inzitten: Leuk!
Ben benieuwd wat er nu uit de bollen garen tevoorschijn komt?

Lieve groet,
Gerry

Lief en Mooi zei

Je hebt je aan de bolletjes met herinneringen gehouden en dat maakt het juist zo bijzonder! Hij is prachtig!
Ik ben niet uitgekomen met restjes dus inmiddels heel wat bollen (en nieuwe restjes;-))erbij.

maarnietvangrijs zei

Geweldig zo'n deken met herinneringen en erg mooi!! En lekker om te doen hè? :-)

Een huis in de straat zei

Het is echt mooi geworden!!

Aankleedpopje zei

Ahum..... mijn restjesbak is niet leger geworden, maar voller......
Vanmiddag even langs de Wibra geweest en daar gaven ze 25% korting op verschillende garens, dus die kon ik niet laten liggen.
Nou ja, heb ik weer wat te doen de komende tijd.

zohra zei

een super deken is het geworden. Moet ik ook eens invoegen zo'n deken voor alle restjes op te werken.
Liefs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...