maandag 12 maart 2012

#wijvenweek: tja, ik zou ook meedoen

Een tijdje geleden zag ik een berichtje voorbij komen over de Wijvenweek en ik vroeg me af wat dat was.
Dus even zoeken en klikken en gevonden:


Het leek me ook leuk om mee te doen. Maar nu het zover is, staat mijn hoofd er eigenlijk niet naar. Er gebeurt momenteel zoveel dat mijn aandacht opeist.
Goed, beloofd is beloofd, dus ik doe mijn best.

Het thema van vandaag is:
beautyqueen in het diepst van mijn gedachten.

En beauty, daar heb ik eigenlijk niks mee.
Ik hou het meest van mensen die gewoon zichzelf zijn, zonder opsmuk of nep. Dus zo probeer ik zelf ook te zijn.
Ik ga te weinig naar de kapper.
Gebruik nauwelijks make-up.
Mijn kleding moet vooral makkelijk zitten.
En op schoenen moet ik kunnen lopen.
Dus ja, daar word je niet echt een beautyqueen door. In elk geval niet aan de buitenkant.

Ik hoop maar dat ik van binnen wel een beautyqueen ben met heel veel stralende schoonheid. En dat dat dan een beetje afstraalt op de buitenkant. En dat mensen me daardoor toch graag zien.
Enne.... ik douche wel elke dag hoor en ik trek ook schone kleren aan, al zijn die niet altijd/bijna nooit van de laatste mode. ;-)

4 opmerkingen:

Jeanneke zei

Eén week maar? Gewoon nu een wijventijdperk instellen.
Echte schoonheid zit binnenin. En dan bedoel ik niet binnen in een pot, zak of weet ik wat voor verpakking, om je eigen verpakking te verfraaien.
Gewoon lekker jezelf blijven, zonder opsmuk; weet meteen iedereen, wat voor (echt wijven)vlees hij in de kuip heeft.
Groetjes!

Willy zei

Daar had ik nog nooit van gehoord.
Leuk om te lezen, ik zou het geschreven kunnen hebben.
Groetjes

Anoniem zei

Nog nooit van gehoord. Schoonheid zit in je hart. En als respect voor het lichaam en het leven kleed ik het fatsoenlijk aan.

Lieve groet,
Gerry

Mama Maai zei

Als je er niet prettig bij voelt, ook vooral niet doen. Schoonheid zit niet in make up of mooie kleren. En mensen zien je ook niet graag omdat je zo mooi opgemaakt bent maar om wie je bent. Lekker je zelf zijn, is het mooiste toch? Liefs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...