maandag 5 maart 2012

Wat een feestelijke dag

Vandaag is (was eigenlijk bijna) de dag dat ik 23 jaar geleden voor het eerst moeder werd. Nou ja, word je dat eigenlijk voor het eerst en daarna nog een (paar) keer?
Goed, deze filosofische vraag slaan we nu maar even over.
En we gaan naar..... de uitslag van de Give-away, want dat had ik jullie voor vandaag beloofd.

Omdat het allemaal nogal snel moest, de dag is tenslotte al bijna om, ziet de trekking er waarschijnlijk niet heel erg notaris-achtig uit. Eerder behoorlijk slordig. ;-)
Maar toch, hier de beelden van de trekking:

Het lijstje met namen van degenen die gereageerd hebben, had ik al bijgehouden.
Vanavond heb ik alle namen 1 of 2 nummers toegekend. (ziet dat er netjes en professioneel uit of niet?)


Daarna het rechter briefje in stukjes geknipt en alle kleine briefjes met de nummers erop in een bakje gedaan:


Schudden-schudden-nog eens schudden en daarna grabbelen.
En de winnaar is:


Dat is dus Jeanneke van De Zondagssteek!
Ik hoor graag van je of je het uiltje wilt hebben zoals ik het nu gemaakt heb of dat je andere wensen hebt.

En dan nog een leuke reden om feest te vieren:


Tada tada tadaaaa: 100 volgers. Zo leuk!
En wat ik heel opmerkelijk vind: van de meeste van die 100 volgers hoor of zie ik nooit iets. Ik kan in elk geval niet merken of ze weleens op mijn blog komen. Maar er zijn ook mensen die mij niet volgen op een manier die voor mij zichtbaar is, maar die wel regelmatig een berichtje achterlaten.
En iedereen die laat weten dat ie op je blog is geweest, dat is toch het leukste van bloggen? Tenminste, dat vind ik.
Dus: iedereen die mij volgt, op welke manier dan ook, hartelijk dank daarvoor. En iedereen die af en toe reageert op berichten: helemaal super bedankt. Ik hoop dat jullie allemaal nog regelmatig een kijkje komen nemen, zodat ik niet alleen voor mezelf zit te bloggen. ;-)

P.S. Mijn Home-sweet-home-blogje schiet er vandaag bij in.
Mijn spierpijn valt vandaag nog mee.
En de foto's van de bamboe? Die krijgen jullie (als het goed is) morgen te zien.

14 opmerkingen:

Jeanneke zei

Dat is dus echt een feestelijke dag geworden, ook voor mij! Wat leuk, dat ik het uiltje heb gewonnen; ben er blij mee!
Groetjes en gefeliciteerd met je (bijna?) jarige kind en niet te vergeten 100 volgers!

Groetjes,

Jeanneke.

wannesraps zei

Proficiat Zondagssteek!!

En proficiat met je 100 volgers(en meer met de niet zichtbare erbij). Dat zijn er een hele hoop!!!

Maren (http://hoemmelke.blogspot.com/)

Kimberley zei

gefeliciteerd!
liefs,
kimberley

Linda zei

Voor de winnares gefeliciteerd en jij ook met je 100 volgers.Ik ontdekte net dat ik er nu 250 heb dus binnenkort bij mij een weggever,groetjes Linda.

Zaanse Zolder zei

Nog gefeliciteerd met je jarige kind en van harte voor de winnaar van de give-away.

Lief en Mooi zei

Gefeliciteerd met de bijzondere dag en winnares ook gefeliciteerd.

groetjes

Willy zei

Felicitaties voor jou en voor de winnares.
Fijne dag, groetjes

Anoniem zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je kind en gefeliciteerd voor de winnares.

Fijne dag
Gerry

Mimi zei

dikke proficiat voor de winnaar & voor jezelf ;-) voilà, heb je toch heel veel kandidaten gesprokkeld!!! we blijven je "volgen" ;-) liefs, mimi xxx

Unknown zei

Van harte Jeanneke!
En jij proficiat met dit prachtige aantal volgers!

Liefs, Saskia

Mama Maai zei

Ohhhh jammer jammer ;-) Maar Jeanneke, van harte gefeliciteerd natuurlijk!! En jij zelf natuurlijk ook met je kind en met je 100 volgers. Fijn dat de spierpijn meevalt, ben benieuwd naar de foto's ;-)

Aankleedpopje zei

Dames: allemaal heel hartelijk bedankt voor de felicitaties.
En Jeanneke gaat een heel eigen uiltje krijgen. Als het klaar is, zal ik het laten zien.
Nu ga ik de foto's van de bamboe plaatsen.

Dream on the wave zei

Gefeliciteerd Jeanneke en natuurlijk ook aankleedpopje met de 100 volgers. Super hoor.
Hartelijke groetjes, Frieda

Sofie zei

toch leuk gedaan, die verloting, hoor!
En Bamboe, hebben dat hier ook staan, ver weg in de tuin!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...