zaterdag 3 maart 2012

Give-away time

Vorige week was het volgens mij Award-week en nu is het opeens Give-away-time.
Als ik alleen al aan de rechterkant van mijn eigen blog kijk, zie ik zo al ongeveer 8 give-aways.

Natuurlijk kun je ook nog (net) meedoen aan mijn eigen uiltje-telefoonhoesje-give-away!
Maandag ga ik de winnaar bekend maken die een uiltje gaat winnen in de door haarzelf gekozen kleuren en maten. Heb je dat nog niet gezien? Haast je dan hierheen.


Verder hebben op dit moment een give-away:

Sofie
Moois van Me
Voor mij voor jou
Sadie's World
De tante van Tjorven
Polkadotjes
Mamarina
Wieke van Keulen

en vast nog heel veel anderen.
Wil je hier ook tussen staan? Laat het me gerust even weten.

Hebben jullie trouwens gezien dat ik 99 volgers heb? En dat zonder dat je me hoeft te volgen om voor de give-away in aanmerking te komen. Ik vind het zo leuk. Wie weet heb ik op 5 maart, de dag van de give-away precies 100 volgers. Dat zou een grappig toeval zijn toch?

2 opmerkingen:

Sofie zei

Leuk dat je mijn give away nog eventjes vermeld, ik maakte al een 50 tal briefjes klaar en morgen trek ik de winnaar, misschien wel 2 voor een kleine troostprijs...Want heb ook 35 volgers erbij gekregen!!! Leuk hé

Slaapwel,
Sofie

Willy zei

Krijgen is leuk maar geven ook ;)
Dank je voor het linkje.
Fijne zondag, groetjes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...