zaterdag 10 maart 2012

Leuke kringloopvondst

Vorige week had ik een afspraak in de buurt van Purmerend.
En na afloop van die afspraak had ik nog wat tijd over. En wat doet een kringloophamster dan?
Inderdaad: even kijken waar de dichtstbijzijnde kringloopwinkel is. En die was dus in Purmerend.
Snel erheen.

Wat een mooie kringloopwinkel hebben ze daar!



Met veel parkeergelegenheid, aantrekkelijke prijzen, ruime openingstijden en vriendelijke mensen.
En over die mensen wilde ik het juist hebben.
Ik zwierf een beetje rond door de winkel, zoals dat hoort bij de kringloop. Onder andere tussen de kledingrekken.
En terwijl ik daar stond te kijken, kwam een andere klant aanlopen met dit jurkje:


En ze zei: 'Vind je dit geen leuk jurkje? Volgens mij is het precies jouw maat.'
En inderdaad. Ik vond het leuk. En het was precies mijn maat.
Dat vond ik nou zo aardig van die mevrouw. Een voor mij volkomen onbekende die zoiets zo spontaan doet.
Met nog een gezellig gesprek er achteraan.
Dat geeft kleur aan je dag. Ook al is het jurkje zwart-wit.

6 opmerkingen:

Mama Maai zei

Jeetje wat bijzonder... Veel plezier met je leuke jurkje!

Pluisje zei

Wat een schoontje!!

Anoniem zei

Wat leuk die spontane gesprekken. En je houdt er een leuke jurk aan over.
Ik ben donderdag nog even naar de kringloop geweest, maar wij hebben niet zo'n grote en dan valt het wel eens tegen, soms een beetje servies.

Lieve groet,
gerry

Willy zei

Leuk verhaal en leuke jurk. Wat ziet die winkel er ook nieuw uit.
Fijne zondag,

Kaatje1010 zei

amai wat tof!

Zaanse Zolder zei

Leuk zijn die spontane gesprekken, daar wordt een mens vrolijk van.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...