zondag 25 maart 2012

Bakjes vol lente

Wat was het vandaag weer een prachtige dag! Echt boffen dit mooie weer.
Dus vanmiddag lekker buiten in het zonnetje gezeten.
Natuurlijk niet met lege handen.
Eerst heb ik het uiltje gehaakt dat Jeanneke gewonnen had (eeuwen geleden, maar ik had niet eerder de tijd en de rust) bij mijn give-away.
Dat kan ik hier nu uiteraard nog niet laten zien, want dan is het voor haar geen verrassing meer.
Maar dit kan wel:



Een bakje vol lente, vind ik.
Wat het precies wordt, dat horen/zien jullie later.

En voor degenen die willen weten hoe het met de zonnebloemen gaat: dit is de stand van vandaag.
Wat een wonder!

4 opmerkingen:

Katja (@Yane) zei

Het was vandaag idd een prachtige dag. Wij hebben ook genoten buiten.

Willy zei

Je ziet alles groeien, zo snel gaat het.
Mooie kleurtjes!
Fijne week, groetjes

Anoniem zei

Het was fantastisch buiten!

noofs zei

Leuk, je zonnebloemen. Je haakwerk ziet er veelbelovend uit :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...