dinsdag 13 maart 2012

1111 Naai-marathon a.s. zaterdag

Aanstaande zaterdag 17 maart wordt in Almere (jawel, is dat toeval of niet?) de 1111 Marathon gehouden.
En die heeft niks met hardlopen of zelfs maar met sport te maken, anders zou ik er waarschijnlijk geen interesse in hebben.


Nee, deze marathon is bedoeld voor iedereen die weet hoe ie een naaimachine moet bedienen en die een paar uurtjes vrije tijd wil geven aan een goed doel (ja hoor, daar ben ik weer met mijn goede doelen).

Wat gaat er gebeuren?
A.s. zaterdag komen er een flink aantal vrouwen (het was de bedoeling om de 111 te halen, maar ik geloof niet dat dat helemaal gelukt is tot nu toe) naar buurthuis 't Forum aan de Haasweg in Almere-Buiten, gewapend met naai- en lockmachines, lappen, lintjes, enzovoort. En met vooral veel enthousiasme om daar te gaan werken aan spulletjes om kinderkamers mee op te fleuren van kinderen waar dat thuis allemaal niet zo vanzelfsprekend is.
Je mag zelfs met lege handen komen, als je alleen maar je bijdrage in 'arbeid' wilt geven. Mooi toch?

Het lijkt mij erg gezellig en tegelijk ook nuttig en leuk om te doen. Dus ik heb me opgegeven om in elk geval 's middags een aantal uurtjes te komen meedoen.
Wie weet kom ik nog wel medebloggers tegen. Dat zou erg leuk zijn.

Wist je nog niet van dit event? En wil je toch graag meedoen? Ik denk dat je van harte welkom bent.
Maar hier kun je alle informatie vinden en in contact komen met de organisatie.
Wie weet tot zaterdag IRL.

2 opmerkingen:

Een huis in de straat zei

Mooi initiatief! Het is inderdaad niet overal zo vanzelfsprekend om voor je kinderen een mooie kamer in te richten.

Anoniem zei

Wat een ontzettend mooi idee!

Fijne dag,
Gerry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...