dinsdag 6 maart 2012

Bamboegevecht

Zoals beloofd hier nog de foto's van de bamboe waar ik eergisteren mee in de strijd ben geweest.

Dit is de berg afgeknipte bamboe, ongeveer 70 cm hoog en een paar meter breed.



Hier stond het helemaal vol met bamboe:


Een plek van een paar vierkante meter groot.
En ook hier is flink wat bamboe verdwenen:


Het stond helemaal tegen de muur aan.

Dit moet nog:





Maar toen kwamen de muggen, dus moest ik stoppen. En daarna heb ik er geen tijd meer voor gehad.
Vrijdag pas weer, denk ik. En dan moet ik ook nog aan de slag met de klimop, die naast de bamboe staat en woekert.

Tussen die klimop vond ik trouwens wel 2 oude vogelnestjes. Hier zie je er eentje:


Met de spierpijn viel het uiteindelijk best mee. Vandaag voelde ik er al bijna niks meer van.

17 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

Dat is best een hoop bamboe!

Aankleedpopje zei

Zeg maar gerust een hele grote hoop bamboe. ;-)

Linda zei

Tjeetje ik heb het idee dat je hele tuin uit bamboe bestaat, nou succes vrijdag!!

Aankleedpopje zei

Het scheelt ook niet veel. Het steekt echt overal de kop op. Zelfs bij de buren. :-(

bijleonie zei

Ik dacht nog bij je vorige bericht , nou dat is erg zeg zoveel bamboe .
Maar als ik de foto's bekijk is het nog erger dan ik toen dacht
jeempie je hebt echt hard gewerkt
en mijn zoon voert nu actie om een bamboe bos voor de panda's te planten bij het wereld natuur fonds
Ik moest meteen aan jouw tuin denken :))

Aankleedpopje zei

Hahaha, had ik maar even een panda in kunnen huren. Wie weet heeft een dierentuin nog wel interesse in al mijn bamboe. ;-)

Aankleedpopje zei

Dat kun je wel zeggen, ja. Ik had niet voor niks spierpijn. ;-)

Anoniem zei

Wat een werk. Haal je ze met wortel en al uit de grond zodat je ze volgend jaar niet weer tegenkomt?
Ik wens je succes met de rest!

Lieve groet,
Gerry

Willy zei

Wat een klus zeg. Ik hoop dat je het vrijdag zonder spierpijn redt.
Groetjes

maarnietvangrijs zei

Een oerwoud!!

Lief en Mooi zei

Woow, hebben wij ook in de tuin gehad, helse klus!
Over mijn dekentje, die is inmiddels zo'n 140 cm lang en 130 breed....ik laast hem gauw een keer zien.
Bedankt voor je reactie:-)

Mama Maai zei

Oh gadsie, je moet nog een deel. Nou succes dan maar en hopen dat ook deze keer de spierpijn meevalt!

Aankleedpopje zei

Nee, dat is helaas geen doen. Ik knip ze alleen maar af. Dus zo blijft het wel terugkomen, ja.

Aankleedpopje zei

Daar heb je met een balkon gelukkig geen last van. ;-)

Aankleedpopje zei

Je gaat goed door met je dekentje. Ben heel benieuwd.
En hoe zijn jullie van die bamboe af gekomen als ik vragen mag?

Aankleedpopje zei

Gaat vast lukken. Het is nu niet veel meer.

Aankleedpopje zei

Vast wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...