donderdag 29 september 2011

Ik ben officieel verkooppunt van de Villa Joep olifantjes!

Vanaf nu mag ik deze poster voor het raam hangen:


Ik ben namelijk officieel verkooppunt geworden van de olifantenknuffels van Villa Joep. Dus ik mag ze zowel aan huis als via mijn webshop verkopen.
En: ik verdien er niks aan. Ik heb ze zelf voor € 9,95 ingekocht.

Verder ben ik heel druk bezig om najaars- en winterkleding in mijn winkel te zetten. Want a.s. zondag doe ik mee aan Koopzondag Online, dus dan moet ik wel iets te verkopen hebben natuurlijk.
Ik laat de zomerkleding ook nog maar even staan, want eigenlijk is de zomer nu pas net begonnen.

Morgen of overmorgen krijgen jullie nog een berichtje over de Koopzondag Online. 

Graag tot binnenkort 'ziens'.


Wie wil er ook fan van mijn winkel worden op Facebook?
Het kan hier:

Ik word er blij van als je mijn winkel leuk vindt!

1 opmerking:

Katja (@Yane) zei

Wat een leuke knuffeltjes! Ik wens je veel succes met de verkoop ervan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...