donderdag 15 september 2011

3 kussenhoesjes voor Chantal

Vlak voor mijn vakantie maakte ik 3 kussenhoesjes voor Chantal. En die heb ik gisteren naar haar toegestuurd:



Ik was natuurlijk heel benieuwd of ze er blij mee zou zijn.

Maar toen kwam het verlossende berichtje op Twitter: Owww wat gaaf!! de kussenhoesjes van @aankleedpopje zijn binnen!! Straks maar meteen uitproberen :)

Geweldig om te lezen dat Chantal ze mooi vindt. Nu nog hopen dat ze om de kussentjes passen die ze in gedachten had.

In het kader van het Ik recykleer-project: de hoesjes zijn gemaakt van een dekbedhoes en reststofjes. Alle lintjes en bandjes heb ik via Marktplaats op de kop getikt.

1 opmerking:

Kaatje1010 zei

zal wij zijn dat Chantal ze mooi vindt! Heel mooi gedaan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...