donderdag 8 september 2011

Lapjesschat

Via een kennisje ben ik aan een enorme lapjesschat gekomen.
Meer dan 100 lapjes met ruitjes, stipjes, bloemetjes, diertjes, grafische patronen en nog veel meer. Ik ben er helemaal happy mee en loop alweer over van de ideeën om ermee te maken. Waarom zitten er maar 24 uren in een etmaal en moet je er daar ook nog een aantal van slapen????
Kijk, dit is de schat:


Misschien niet zo goed te zien op de foto, maar de berg is meer dan 10 cm hoog. Dus het zijn er echt heel veel.
En natuurlijk zijn het er ook veel teveel voor mij alleen. Dan zou ik nog wel een paar levens nodig hebben en dat is helaas nog steeds niet mogelijk.
Daarom ga ik ze ook maar te koop aanbieden. Ik zet ze op Marktplaats voor 50 cent per stuk of 3 voor 1 euro. Wie weet is er wel interesse voor.
Je kunt er echt toffe dingen van maken, zoals tassen, kussenhoesjes, knuffels, poppetjes, rokjes en nog veel meer natuurlijk. Ook voor patchwork en quilten zijn ze heel geschikt.
De meeste lapjes zijn ongeveer 50 x 35 cm en veel stofjes horen bij elkaar en zijn dus prima te combineren. Het zijn stalen van een stoffenfabriek.
Zodra ik er een redelijk aantal op Marktplaats heb staan, zal ik de link naar de advertenties hieronder plaatsen.
Heb je zelf interesse of weet je iemand? Welkom, welkom! En zegt het voort! ;-)

De eerste lapjes staan inmiddels op Marktplaats. Via deze link kun je al mijn advertenties zien:
http://verkopers.marktplaats.nl/4973846

P.S. Over de grote metamorfose: de wanden beneden zijn af. Het plafond moet helaas nog een keertje. Maar daar hadden we geen tijd meer voor, dus dat komt later nog. Yeah, mogen we weer alles afplakken en afdekken.
Het ziet er nu in elk geval alvast een heel stuk frisser uit. Op naar de volgende fase.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...