zaterdag 1 oktober 2011

Morgen BTW-vrij shoppen tijdens Koopzondag Online

Zoals beloofd: de nieuwsbrief over de Koopzondag Online van morgen.

Tussen 10.00 en 24.00 uur kun je BTW-vrij komen shoppen in 20 winkels die allemaal iets met kinderen te maken hebben.
En BTW-vrij betekent maar liefst 19% korting!

Klik op het plaatje om alle deelnemers te zien.


Sommige winkels hebben nog een extra actie bovenop de 19% korting.
Ik ook. In mijn winkel geldt:

Bij aankoop van een handgemaakt kledingstuk mag je een tasje, een haarband of een broche GRATIS UITZOEKEN. Uiteraard ook handgemaakt en van stof passend bij het gekochte kledingstuk.

Speciaal voor deze Koopzondag Online laat ik deze actie ook gelden voor iedereen die voor meer dan 25 euro (netto) bestelt aan andere artikelen dan handgemaakte kleding.


Let wel even op:
De 19% korting geldt niet voor de Villa Joep olifantjes en er wordt ook geen korting over korting gegeven.
De korting wordt door mij achteraf verrekend in de bevestiging van de bestelling en moet dus nog van de prijzen af.

Ga morgen eerst shoppen en dan van het mooie weer genieten of omgekeerd. De acties gelden tot middernacht. Veel shopplezier en graag tot morgen.

P.S. Degenen die een paar dagen geleden op mijn blog langskwamen en zich afvroegen wat ik toen precies gemaakt had, die weten het nu: de hobo sacks, de haarband en de bloembroche op de foto hierboven.
Ik zal nog even opzoeken waar ik de tutorials vandaan heb en dat hier later nog posten.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...