dinsdag 4 oktober 2011

Give-away

Nog niet zo lang ben ik actief op Blogspot, maar intussen heb ik daar al een heel aantal leuke fenomenen voorbij zien komen. Zoals daar zijn: patronen, tutorials en vooral ook give-aways.
Voordat ik hier begon, had ik echt geen idee dat dat bestond. Maar het blijkt dat hier echt de mooiste dingen worden weggegeven.
Soms zomaar, zonder dat je er iets bijzonders voor hoeft te doen. En soms in ruil voor het volgen van een blog, een reactie of een beetje reclame. Echt heel tof!

Vandaag zag ik deze prachtige give-away


Dit kun je zomaar gaan winnen bij Katja van het blog @Yane.
Ga er maar eens kijken. Er is veel leuks te zien. Katja maakt echt de mooiste dingen.
En ze heeft al meer dan 200 volgers. Iets waar ik alleen nog maar van kan dromen.
Zou het helpen om zelf ook eens een give-away in het leven te roepen? Ik ga er maar eens over denken. Ik heb zoveel leuke lapjes, bandjes en knoopjes. Daar moet wel een aardig pakketje van te maken zijn.
Dan nog een reden verzinnen en wat men ervoor moet doen en dan...... tada, we zullen het zien.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...