zaterdag 1 oktober 2011

Dit had ik gemaakt

Nog even terug naar mijn blogpost van afgelopen dinsdag. Daar zag je een bakje vol met restmateriaal van de dingen die ik die dag gemaakt had. Maar ik had nog geen tijd om de dingen zelf te laten zien.
Nou, hier komen ze.

 De bloembroche volgens de tutorial van Mme Zsa Zsa.

De haarband naar een idee uit dit boek:
Daar staan nog veel meer leuke dingen in en ga ik dus zeker nog meer uit maken. Binnenkort......(wat voor mij een heel ruim begrip is.....)

En deze Hobo sack voor jongens

en nog eentje voor meisjes

en daarvan vond ik de tutorial bij Dana made it. Een leuk blog waar nog veeeeel meer inspiratie te vinden is. Dus ook daar zal ik nog regelmatig terugkomen.

Ik hoop dat de foto's hier ook een beetje duidelijk zijn. Mocht dat niet het geval zijn, dan kun je grotere en duidelijkere foto's zien in mijn webwinkel.

3 opmerkingen:

Katja (@Yane) zei

Wat heb je weer leuke dingen gemaakt!
Die hobosack staat ook op mijn todo-lijstje!

Aankleedpopje zei

@Katja: Die hobo sack is echt heel makkelijk te maken. En zo klaar.

Leentje zei

dat ziet er een leuk boek uit! Ik ben benieuwd naar wat je daar nog uit maakt...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...