maandag 7 mei 2012

Home sweet home #16

Tot mijn grote schrik zag ik vandaag een aantal Home sweet home blogjes voorbij komen.
Oeps, maandag, o ja....
En toen dacht ik: eigenlijk heb ik gisteren al een Home sweet home blogje geschreven. ;-)
Dus toch meegedaan, zonder dat ik het in de gaten had.

Eén voorwerp van de oude foto's heb ik trouwens al gespot; het is nog steeds in gebruik:



Het Ot-en-Sien-blik dat in mijn Haagse zolderkeuken op de plank stond. Ernaast stond een bruine beschuitbus met oranje bloemen. Die staat nu bij mijn dochter in Utrecht weer helemaal hip te wezen.

Home sweet home is een initiatief van Barbaramama.

8 opmerkingen:

Katja (@Yane) zei

Wat een prachtige blikken doos!
Kan je mij even mailen (ivm die Japan tips), ik vind je emailadres niet direct terug...

Mimi zei

ooh wat een schoon dozeke!!! zo lief!
liefs, mimi xxx

Jeanneke zei

Ik heb precies dezelfde hier in de kast staan :>) Geweldig leuk!

Barbaramama zei

Leuk blikkie zeg!

Home sweet home X

Pluisje zei

Wat een mooie dozen!!

Anoniem zei

Oh ja, die leuke Ot en Sien blikken. Ik heb het boek, ook zo leuk.

Lieve groet,
Gerry

Een huis in de straat zei

Ik ken de figuurtjes niet, maar ik vind het wel mooie dozen!

* Marinda * zei

owww die ken ik :)

Mijn ouders bewaren er nog steeds hun koffie in. Vroeger al, en nu nog steeds zo (al wordt er tegenwoordig meer Senseo -en zo - gedronken ;)).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...