dinsdag 6 december 2011

Foto's van vandaag

Gisteren plaatste ik hier een foto van mijn 'schilderij-raampje'.
Vandaag keek ik weer door datzelfde raampje en ik zag dit:


Toen keek ik nog eens wat beter en zag ik:



En ik vroeg mij af: Is dat normaal voor 6 december? Katjes die al uitkomen?



Hoort dat niet pas over een paar maanden plaats te vinden, in de lente????

Voor de rest is het trouwens niet erg lente-achtig, want het regent al de hele middag behoorlijk. Met soms zelfs hagel en onweer erbij. Dus inmiddels al lekker de gordijnen dicht en kaarsjes aan.

Nu ik toch bezig ben met foto's te laten zien die ik vandaag gemaakt heb, kunnen deze er ook nog wel even bij. De haarband en de bloemen die ik gehaakt heb en eindelijk in elkaar gezet oftewel afgemaakt. Nog eens bedenken wat ik met de bloemen ga doen. De haarband is voor mezelf. Lekker warm bij de omslagdoek/sjaal.
Ik ben nu bezig met een bijpassende uilenmuts. Daarover later meer.

De haarband. Of eigenlijk meer hoofdband.

De bloemen.

3 opmerkingen:

Mimi zei

k vind da ge een heel schoon raamke hebt ;-) aan de mijn wordt momenteel druk getimmerd door mijn ventje! en euh ja, de natuur staat op zijn kop, k heb nog schone margrietjes voor mijn deur ... de bougainvilla bloeit nog schoon paars ... niet bij stilstaan, gewoon genieten van al dat moois! liefs, mimi xxx

Marjo zei

Prachtige fotoos ... en katjes zijn idd niet voor deze tijd van het jaar ....maar mijn geraniums staan ook nog in de bloei ....met nieuwe knopjes...

Liefs
Marjo

Moon zei

Mooie volle bloemen!! Om de 1 of andere vage reden krijg ik jouw blog niet in mijn lijst met nieuwe berichten, terwijl ik wel volger ben...??
Ben weer bijgelezen! Groetjes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...