vrijdag 2 december 2011

Hoe staat het met de give-away?

Denken jullie nog aan mijn give-away?
Maandag zal de trekking al verricht gaan worden.
Tot nu toe maakt iedereen die meegedaan heeft nog best veel kans, kijk maar:


Links het potje met lootjes voor give-away 1. Daar zitten 10 briefjes in.
En rechts het potje voor give-away 2. Daar zitten maar 7 briefjes in.
Ik hoop natuurlijk dat er nog een aantal bij komen voor maandag.
Hihi, maar degenen die al meedoen hopen dat vast juist niet. ;-)

Ter herinnering, dit zijn de give-aways:

Nummer 1 en hier nummer 2:

En wat je moet doen om er eentje te winnen, staat hier.

Trouwens, herinneren jullie je deze nog?


Maar goed dat ik hem aan mijn vriendin gegeven had, want gisteren was onze dochter hier en ze vond hem helemaal niet leuk. Iets voor oudere dames, vond ze....... pffff.......

Inmiddels ben ik aan een andere sjaal begonnen, maar die heb ik weer uitgehaald wegens veel te bewerkelijk. Ik heb een hoofdband gehaakt voor mij de omslagdoek/sjaal, maar daarvan moet ik nog even de uiteinden aan elkaar naaien voordat ik hem hier laat zien. 
En ik ben begonnen met een uilenmuts. Ben heel benieuwd hoe die gaat worden. Als ie af is, zal ik hem hier showen.

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend.
Ik hoop dat ik de komende dagen nog tijd heb om te bloggen.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...