maandag 13 augustus 2012

Razendsnel haakprojectje

Speciaal voor de vakantie en om Zweedse boeken te kunnen lezen, heb ik een e-reader aangeschaft.
Dus uiteraard moest deze ook mee naar Zweden vorige week.
Maar er zat nog geen hoesje bij en dat is natuurlijk een beetje jammer, want dan kunnen er snel krassen op komen.

Hoewel ik niet zo veel tijd had, had ik nog wel een uitgehaald babytruitje dat ik onlangs bij de kringloopwinkel had meegenomen.


Van het truitje zelf heb ik helaas nooit een foto gemaakt.
Het was gemaakt van dikke katoen met een dubbele draad en dat leek me ook een goed plan voor mijn hoesje. Grote stappen, gauw thuis.
En zo ging het ook.
Na een paar uurtjes haken had ik een beschermhoesje op maat.


Het verdient geen schoonheidsprijs, maar is wel erg praktisch. En ik heb weer wat steken kunnen uitproberen.
De mooie grote rode knoop komt uit de knopenverzameling die ik van Jeanneke kreeg.
Kortom: een volledig recykleerproject.

10 opmerkingen:

Leonie zei

Mooi!! Leuke kleuren! En wat slim gerecycled!

Groetjes Leonie

Jeanneke zei

Hartstikke leuk en handig hergebruikt!
Groetjes,

Jeanneke.

Een huis in de straat zei

Leuk seg! Die e-reader zit daar helemaal veilig.

Miss Creatuurtje zei

Héhé dat heb je slim gedaan, pure recyclage en nog mooi ook. Je haaketui mag er trouwens ook wezen! Zelf gemaakt?

Anoniem zei

Nou, dat is een slimme oplossing.
En hij ziet er ook nog vrolijk uit.
Lees je er ook echt van?

Lieve groet,
Gerry

Vlinderknoopje zei

Ziet er heel mooi uit!

Aankleedpopje zei

@miss creatuurtje: ook het haaknaaldenhoesje heb ik een tijdje geleden zelf gemaakt. Heb ik toen ook wel laten zien, geloof ik.

@Gerry: ik gebruik de e-reader best vaak. Vooral om Zweedse boeken op te lezen, die ik daar van de bibliotheek kan lenen. Zo kan ik gewoon vanuit NL de nieuwste Zweedse boeken lezen. En oude natuurlijk ook. Het aanbod van e-books is daar enorm bij de bieb. In tegenstelling tot hier in NL.
Ook voor vakanties vind ik de e-reader super handig. Geen meters boeken meer mee.

noofs zei

Kijk, dat is nog eens een praktisch idee. Ik vind hem enig. Erg leuk gedaan! Veel (lees) plezier in Zweden :-)

Een huis in de straat zei

Je mag trouwens nog eens meedoen aan mijn give away hoor. Ook al heb je al eens gewonnen.

Anoniem zei

heej wat leuk gemaakt met mooie kleuren!!
lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...