zaterdag 11 augustus 2012

Dankjewel Sarah!

Ik schreef al eerder over de verwennerij die mij ten deel viel. En daar liet ik al het een en ander zien.
Maar bij thuiskomst van mijn reisje naar Zweden lag er weer een gezellige envelop, uit België deze keer, in mijn postvakje.
Tada tada tada, wat zat erin? Dit:


Leuke handgemaakte spulletjes.
Een tas (altijd handig), een gehaakte slipper-sleutelhanger (komt ook altijd van pas) en een fleurige bloembroche.
Daarbij een grappige kaart.
Met achterop de hartelijke felicitaties van Sarah van Een huis in de straat, omdat ik een van haar vakantie-give-aways had gewonnen.

En met dit blogje wil ik Sarah heel hartelijk bedanken!

3 opmerkingen:

Mimi zei

leuk zo thuiskomen ;-)

liefs, mimi xxx

Een huis in de straat zei

Ik ben blij dat het is toegekomen. Veel plezier ermee!

Vlinderknoopje zei

Fijn een pakje bij de post hé!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...