maandag 23 april 2012

Voor de buurvrouw

Vorige week was ik uitgenodigd door mijn buurvrouw T. om gezellig te komen eten.
En dan kom je natuurlijk niet met lege handen binnen. Dus had ik iets voor haar gemaakt:


Een gehaakte kikker. Omdat T. kikkers spaart.
Toen in september haar man was overleden, maakte ik al een tas met een kikker erop voor haar.

Bijna vergeten te vermelden:
Het patroontje komt uit dit boek:


Hoewel mijn kikker er toch heel anders uit is gaan zien dat zijn/haar voorbeeld:


Maar dat is misschien meer een kwestie van in model duwen? Ik hoop het. ;-)

11 opmerkingen:

Pluisje zei

Heel knap !!De buurvrouw gaat blij zijn!!

Jeanneke zei

Wat lief. En wat knap gehaakt van jou.

Miss Creatuurtje zei

Ohhh schattig exemplaartje... ik spaar ook kikkers :-)

Anoniem zei

Dit is een hele lieve kikker. En wat mooi gemaakt!

Lieve groet,
Gerry

Mimi zei

super tof ... uw buurvrouw heeft een toffe vriendin aan u peins k! liefs, mimi xxx

Een huis in de straat zei

Tof cadeautje!

Jacqueline zei

Lief van je, dat je haar meehelpt aan haar verzameling!!

Aankleedpopje zei

Dank voor de lieve reacties, dames!
De buurvrouw vond het kikkertje ook leuk. Gelukkig.

shibbie zei

Ik vind jouw kikkertje eigenlijk veel leuker!

Aankleedpopje zei

Nou, dat is wel een heel groot compliment! Dank dank dank!
Ik ga ook gauw weer eens even op je blog kijken. Lang niet geweest.

Annemarie's Haakblog zei

Wat is 'ie leuk geworden! Ik heb dit boek ook en vind het geweldig. Dankjewel dat je meedeed aan Link Your Stuff. Hopelijk tot volgende week!
Een hele fijn dag toegewenst. Annemarie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...