zaterdag 28 april 2012

Geen verstand van bloembollen

Dat heeft de tekenaar van de Doodle-je-dag-kalender. Kijk maar:

Zie jij ook waarom niet?
Saskia moet het zeker zien, want die weet volgens mij alles van tuinieren.

Van het strooien van de Afrikaantjeszaadjes is nog niks gekomen. Ben pas gisteravond teruggekomen van het verhuisavontuur van zoonlief. En toen was ik me toch moe...... Ik heb in tijden niet meer zo hard gewerkt. Dat geeft ook wel weer te denken, dacht ik, toen ik 2,5 uur in de auto zat. Blijkbaar word ik echt een dagje ouder nu. Of ik doe normaal gesproken te weinig?
Of nog erger: beide. Oeps!

3 opmerkingen:

Moois van mie zei

de bollen staan ondersteboven ;)

Mimi zei

dat idee heb k ook ...
liefs, mimi xxx

Anoniem zei

Die afrikaantjes komen wel.
En moet een mens altijd hard werken?

Lieve groet,
Gerry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...