woensdag 25 april 2012

Gewonnen give-away

Wat ziet het er zielig leeg en open uit op de plek waar de bamboe stond. Toch wel even wennen, ook al is de plek nu een stuk lichter geworden, wat wel heel fijn is.
Maar alleen die afgeknipte stompjes en dode bladeren zijn natuurlijk ook niet om aan te zien. Dus..... er moet iets voor in de plaats komen.

En daar is inmiddels voor gezorgd.
Een tijdje geleden alweer won ik de give-away van Mamanon.


























Dat zou zijn: een zakje Afrikaantjeszaad en een zakje zaad van onbekende bloemen.

Toevallig bracht de post vandaag deze envelop:























Gezellig versierd aan de achterkant:

En dit zat erin:


Hihi, alleen Afrikaantjeszaad dus.
Maar wel met precies de juiste timing. Dankjewel Manon!

Vanavond reis ik af naar het verre Zuid-Limburg om mijn zoon en zijn vriendin te gaan helpen met verhuizen en als ik weer terug ben, ga ik de zaadjes tussen de bamboestompjes strooien. En dan maar afwachten wat er gaat gebeuren. Spannend.....

4 opmerkingen:

Saskia zei

gaat helemaal goedkomen met dat zaad denk ik :o)
en om eerlijk te zijn zou ik ook liever geen vieze-beestjes-zaad krijgen lol

Mimi zei

hopelijk gaan uw Afrikaantjes niet woekeren ;-)
veel plezier vanavond!
liefs, mimi xxx

Anoniem zei

Gefeliciteerd met deze Give-Away! Inderdaad een mooie invulling voor de bamboe.
Veel plezier bij het helpen met de verhuizing!

Lieve groet,
Gerry

noofs zei

Wat een kleurrijk vooruitzicht heb jij zeg! :-))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...