woensdag 2 oktober 2013

Wat een vangst!

Maar liefst 3 zendingen inktvisjes kreeg ik gisteren binnen.


Deze kwam van iemand die Tamara heet en die voor zover ik weet geen blog heeft.
Een beginnend haakster nog wel, zoals ze zelf zegt. Maar volgens mij is haar inktvis heel goed gelukt.


Hier zie je Rosa, Mimo en Sil.
Ze zijn gehaakt door Wil van het blog Creadraadjes.


En deze 4 zijn gehaakt door Anita van het blog Juffrouw Ooievaar.
Ze heten Nova, Melvin, Maja en Octo.
Anita maakt van alles en nog wat en verkoopt dat voor de Stichting Robin Hood die zich inzet voor projecten in Gambia. Ze maakt ook dingen op bestelling.

Dus zomaar 8 inktvisjes binnen op 1 dag.


Het begint alweer aardig gevuld te raken bovenop mijn bank.


14 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

Fijne bankvulling! Die gele lijkt op Bart Simpson hihi

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Hihihi dat dacht ik ook al meteen, zo raakt haar bank weer aardig vol ;). Leuk hoor al die verschillende inktvisjes, hopelijk komen ze allemaal door de strenge selectie in Zweden, en och anders worden de broertjes/zusjes er blij van.
Wow wat super dat je passiebloem het weer zo goed doet! Knuff!

Marloeskreatief zei

Wat een kleurrijk geheel je gaat ze straks nog missen ....ha ha groet marloeskreatief

Jeanneke zei

Wat een vangst, inderdaad! De droom van elke visser! Jij komt straks tentakels tekort als je ze in moet laden voor transport.
Jouw auto mag wel een speciale naam krijgen. Is 'Octobusje' niet iets?
En die passiebloem bewijst op de goede plaats te staan; bij jou komt hij tot volle bloei.
Liefs,

Jeanneke.

Anoniem zei

Zie je, dat dacht ik wel.
Helaas kan ik zelf niet haken, maar ik vind het heel leuk voor je.

Lieve groet,
Gerry

Angélique zei

O, dat gaat helemaal goed daar!
Wat een gaaf gezicht zo op jouw bank!
Gelukkig heb je ook nog een rugleuning, want er komen er vast nog veel meer bij :-)

Anoniem zei

Ik voorspelde het de vorige keer al..je bank raakt weer helemaal vol:))
Straks moet je nog met een bestelbusje naar Zweden, haha

Linda zei

Leuk alweer een hele rij en die van mij komen binnenkort ook jouw kant op maar er is gelukkig nog plek op de bank zie ik ;-))

Willy zei

Wat fijn dat je bank helemaal vol zit met die leuke inktvisjes. Je kunt al zo weer een lading afgeven.
Groetjes,

Juffrouw Waardvleugel zei

Leuk, dat er veel mensen zijn die reageren op zo'n vraag.
Groet van

vee zei

Haha zoveel ! Zie maar dat ze niet in de knoop geraken...

Minous Willemsen vertelt zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Minous Willemsen vertelt zei

Ging net even niet helemaal goed met mijn reactie, geloof ik. Maar wilde dus zeggen dat het er weer prachtig uit ziet zo!

Miss Creatuurtje zei

Dat is al weer een heel gezellige boel op de bank! Weer een hoop kindjes blij!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...