vrijdag 4 oktober 2013

Feest in mijn postvak

En weer was het een beetje feest in mijn postvakje.
3 inktvisjes kwamen aangezwommen.


Deze 2 schatjes komen van Marjolein van het blog Wollige werkjes.
Zij maakt erg mooie dingen, dus het is zeker de moeite waard om even bij haar te gaan kijken.
Marjolein was op mijn blog terecht gekomen via het blog van Angélique.


Deze leukerd is gemaakt door iemand die Lisa heet en waar ik geen blog van heb kunnen ontdekken.

Er zitten inmiddels al 21 inktvisjes bovenop mijn bank. Nu al 3 meer dan ik de vorige keer heb meegenomen. En ik ga nog lang niet terug naar Zweden, dus wie weet wat er nog bij komt.

Er lagen trouwens niet alleen inktvisjes in mijn postvakje.
Ik kreeg nog meer leuks. En dat mag ik nog houden ook.


Deze mooi versierde envelop uit België was een beetje raadselachtig, want hij was plat, dus het kon geen inktvis zijn.
En ik verwachtte niks uit België. 
Dus des te groter was de verrassing toen dit eruit kwam:


Toen wist ik het weer.
Het schilderijtje van het schaapje had ik een tijdje geleden geruild met Emmel.
En omdat ik zo lang had moeten wachten (viel nog wel mee hoor, ik ben zelf ook nooit zo snel), kreeg ik er nog een geschilderd hondje bij.
Als je houdt van kunstwerkjes, ga dan eens bij Emmel kijken. Ze maakt zelf prachtige dingen, maar weet ook de kinderen in haar tekenklas tot ongekende prestaties aan te zetten. 
Ik kijk er elke keer weer met verbazing naar.

Emmel kreeg van mij deze misschien ietsje TE Hollandse sleutelhanger, omdat ze toen net in Amsterdam geweest was.

De foto komt van het blog van Emmel.
En dat was nog niet alles. Ik kreeg ook nog dit pakketje:


Dat kreeg ik van Rianne van de blogs Snijboon en Riri fotografie, omdat ik volgster van haar fotoblog was geworden. 
Neem er ook eens een kijkje. Het is zeker de moeite waard.

Soms komen feestjes in je brievenbus precies op een goed moment.
Gisteren overleed een goede bekende van mij op 61-jarige leeftijd aan kanker. En ze laat een heeeeeeeel verdrietig gezin achter. Ik kan daar zo slecht tegen, zoveel onrecht.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey wat leuk te zien dat ze goed zijn aangekomen , ik vond het heel erg leuk om mee te doen en ik hoop dat je nog maar veel inktvisjes en andere leuke post mag krijgen.
groetjes Marjolein

emmel-prutsemieke zei

veel te veel lof voor mij...de kinderen vd klas zijn in ieder geval zot van uw sleutelhanger, ze vragen of ik die zelfgemaakt heb...nee dat kan de juf nog niet, enkel vlaggetjes

Angélique zei

Wat een naar bericht dat de kennis is overleden; heel veel sterkte!

Je hebt wel super fijne post gekregen, daar wordt je dan wel weer vrolijk van :-)
Mooie inktvissen weer!

lien zei

Wat een heerlijke post! Fijn weekend!

Anoniem zei

Wat een heerlijke verwennerij.
En veel sterkte bij het verlies van je bekende.

Lieve groet,
Gerry

Lies Koster zei

iK HOOP DAT DE 3 INKTVISJES ZIJN AANGEKOMEN. iK WEET DAT JE POSTBODE SOMS MOEITE HEEFT MET HET DOOR DE BUS PROPPEN. huisvlijtigLIESje.blogspot.com

MultiVroon zei

Hee wat is het hier stil! Hopelijk alles toch goed met je!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...