donderdag 3 oktober 2013

Photochallenge #6

Ook al is september al voorbij en de photochallenge dus eigenlijk afgelopen, ik was nog niet klaar, dus ik ga nog maar even door.
Ik heb nog een aantal onderwerpen niet gedaan. Sommige vragen veel tijd en energie en die had ik even niet.
Hopelijk gaat het binnenkort nog lukken om die foto's toch ook te maken, want eigenlijk is dat nou juist de challenge natuurlijk. 

Maar nu eerst wat ik wel heb.

Spelen met licht. 
Daar heb ik er 2 van. 




Dit leeft.
Daar heb ik er ook 2 van.
Misschien maakt dat een beetje goed dat ik achterloop. ;-)



Hier nog een foto met de wespen:


Die kunnen allebei ook een beetje door voor het onderwerp 'Sluitertijd'. 
Maar ik vond ze daar niet helemaal duidelijk genoeg voor.

Textuur/structuur.


Dan heb ik nog 2 foto's van een onderwerp waar ik al een foto van heb laten zien in een eerdere post, maar deze wilde ik ook nog even showen.

Kikvorsperspectief.


Letterlijk in dit geval. 
Zonder mij had deze kikker weinig perspectief meer gehad, denk ik. Hij/zij was in een emmer met een laagje water gevallen en kon daar op eigen kracht echt nooit meer uit komen.
Deze foto kan natuurlijk ook nog vallen in 'Iets groens', 'Diertje' en 'Dit leeft'.

En nog een keertje 'Weerspiegeling'.


Een stukje Almere dat me heel dierbaar is.
Gelukkig woon ik er nog dicht genoeg bij om er nog af en toe te komen.

Dit is mijn stand tot nu toe:

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtig de foto's! De mooiste vind ik de tweede!
En zo heb je al aardig wat afgestreept.
En een september/oktober projekt is toch ook niet zo erg!
Geniet van alles!

Lieve groet,
Gerry

Marloeskreatief zei

Vind ze echt prachtig gemaakt ,die met die wespen is helemaal super gr marloeskreatief

Angélique zei

Jij kunt ook al zulke mooie foto's maken!
Ik vind ook de tweede foto het mooist.
Ik doe het je niet na. Ik heb er geen oog voor en mijn camera geeft altijd aan dat ik beweeg. Ach, het is niet zo erg, ik verveel me evengoed niet XD

Moon zei

Mooi allemaal!! Die druiven, prachtige kleuren en dan de strakke tegenstelling van weerspiegeling, mooi! En die kikker, erg leuk! Ik heb ook een letterlijke kikkerfoto genomen voor kikvorsperspectief, is het niet geworden, dat was er 1 van plastic op een badstop, haalt het niet bij een echte, hè! Fijne week!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...