vrijdag 22 juli 2016

Reclame achteraf: Vis à Vis

Afgelopen zaterdag schreef ik over mijn vrijwilligerswerk bij 2 Almeerse theatergezelschappen en maakte ik graag reclame voor de voorstelling van Suburbia, die deze week voor het laatst gespeeld wordt. 

Zoals gezegd ben ik ook vrijwilliger bij Vis à Vis, al 12 jaar zelfs, dus ik heb heel wat ontwikkelingen rondom dit theatergezelschap gezien.
Sinds ze in 2007 een vaste locatie kregen bij het Almeerderstrand (waar ook altijd de Libelle zomerweek en het festival Zand gehouden worden), zijn hun voorstellingen grootser van opzet geworden doordat er niet meer met het decor gereisd hoeft te worden.

In 2015 en 2016 speelden ze de voorstelling Exit.

Helaas kan ik daar geen reclame meer voor maken, want afgelopen zondag was de laatste keer.
Het seizoen werd afgesloten met een gezellig en lekker etentje (koken kunnen ze bij Vis à Vis!), waarvoor ook de vrijwilligers waren uitgenodigd.
Wij kregen een leuk en lekker bedankje om mee naar huis te nemen.



Ook al spelen de spelers van Vis à Vis dit jaar zelf niet meer op hun eigen terrein (zij gaan hard werken aan een nieuwe voorstelling voor volgend jaar), dat wil niet zeggen dat er daar niets meer gebeurt.
Van 25 augustus tot en met 4 september komt Theatergroep BOT daar optreden.
De voorstelling RAMKOERS van BOT was een groot succes op Oerol, elke dag uitverkocht.
Ook een paar geplande voorstellingen in Almere zijn al uitverkocht. Dus het lijkt mij dat dit zeker de moeite waard gaat zijn.
Hier kun je een voorproefje zien:


Wil je meer weten over Vis à Vis en/of over BOT, neem dan eens een kijkje op
de website van Vis à Vis
of de website van BOT.

En doe eens gek: ga er gewoon heen. Je zult zeker verrast worden.

1 opmerking:

ANNASOER zei

Wat leuk dat je dit schrijft op je blog: vorig jaar heb ik als verrassing voor mijn man tickets gekocht zodat we op onze huwelijksdag naar de voorstelling Exit konden. We hebben er erg van genoten! Erg origineel. Helaas is onze vakantieplanning dit jaar nog onzeker en kan ik niet zomaar iets boeken, anders had ik direct ook een ticket voor Bot gekocht want de trailer ziet er heel leuk uit!
Groetjes Annasoer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...