donderdag 4 oktober 2012

Herfst in Växjö

Deze week ben ik (alweer) in Zweden, in Växjö voornamelijk.
Waarom ik hier de laatste tijd zo vaak ben, ga ik jullie vast binnenkort vertellen. Dat is nu nog tamelijk geheim..... ;-)

Maar ik wil wel even deze foto's met jullie delen.

Over dit beeld wil ik later nog wat meer vertellen en het ook van dichtbij laten zien. Met hopelijk betere foto's.
Het is jammer dat het erg bewolkt was en al bijna avond. Met een mooi herfstzonnetje waren de foto's vast sprankelender geworden. Maar ik wilde ze toch graag laten zien.

9 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

Ge maakt een mens nieuwsgierig haha

Mimi zei

ge maakt het wel spannend ja ;-)
liefs, mimi xxx

Anoniem zei

Een prachtige herfstsfeer!
En geniet daar!

Lieve groet,
Gerry

Leonie zei

Wat een mooie foto's!
Ga je naar zweden verhuizen?

Groetjes Leonie

de Bakmadam! zei

Mooie herfstfoto's! En voor de rest ben ik nu ook wel heel nieuwsgierig ja...

Moon zei

Prachtige herfstkleuren daar al! Word wel errug nieuwsgierig hoor!

Miss Creatuurtje zei

Herfstkleuren! Mijn favoriet. Ik ben nieuwsgierig!!! Maar eender om welke reden, geweldig dat je zoveel in Zweden kan zijn, enjoy!

Willy zei

Zag ik net nog je Zweedse kaarsjes en nu zit je zelf in Zweden ;)

Vlinderknoopje zei

Spannend!
Fijn weekend,
Lieve groetjes,
Marina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...