vrijdag 15 mei 2015

Photochallenge week 16 tm 19

En ik was zo goed begonnen. Elke dag een blogje. 
Maar toen kreeg ik het weer te druk met zoveel andere dingen en schoot het er weer bij in. 
Nu weer een nieuwe poging. 

Even de achterstallige foto's van de photochallenge laten zien. 
Ook daar is het me niet gelukt om elke week een foto te maken en te plaatsen. 
Dit is wat ik wel liet zien. 

Week 17, macro opname van menselijk lichaam:


Dit was in het echt maar een heel klein wondje op mijn hand.

Week 18, getallen tussen 10 en 100:


Niet echt een heel boeiende foto, maar er staan wel veel getallen tussen 10 en 100 op. 
Gemaakt in Duitsland, onderweg naar Zweden.

Week 19, Mother Nature:


Ik vind dit de meest basale vorm van natuur: wolken en bomen oftewel water en zuurstof.
Zonder dat is er helemaal geen natuur.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Ria,
Alles op zijn tijd hoor. Niet alles draait om bloggen.
En elke dag vind ik heel veel, dat red ik nooit!
Je macro-opname is goed gelucht.
En luchten blijven altijd fascineren!
Fijn weekend!

Lieve groet,
Gerry

Angélique zei

Het wondje is in ieder geval wel mooi in hartvorm ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...