zaterdag 4 januari 2014

Jaaroverzicht #6

Zoals gezegd: eind september viel ik om.
Oktober werd dan ook een maand van weer op de been komen.
En dat kan maar op 1 manier: met heel veel rust en medicijnen.
Dus deze maand weinig crea-activiteiten en weinig uitstapjes.


Afmaken van iets wat ik al eerder haakte en een beginnetje van iets nieuws.
Dat was alles wat ik handwerkte.

Begin oktober ging ik naar mijn zoon en we maakten samen een boswandeling.


Ik genoot van zijn lieve katten.



Aan het eind van de maand paste ik weer op het huis van vrienden in Almere.
Ik ging toen ook even naar het centrum van Almere Stad en zag daar het Sculpturen festival.


Wat niet zo leuk was, was dat een van de honden ziek was.
Het ging alsmaar slechter met haar.
Toen ik weer naar huis ging, vlak voordat de vrienden 's nachts thuis zouden komen, liet ik haar zo achter:


De volgende dag is ze overleden.

Begin november ging ik gezellig naar Leiden met een vriendin.


En nog eens een weekendje naar mijn zoon.
We deden weer een boswandeling.


En veel spelletjes. :-)


Een middagje de stad in in Lelystad, leverde o.a. plaatjes op van wildbreien.


Ik ging op bezoek bij vrienden in Voorburg, waar bijzondere vogels in de bomen zitten.


Niet je auto onder parkeren dus. Dat weet ik voor de volgende keer.

Inmiddels was ik weer aardig opgeknapt.
Gelukkig maar. Dan is het leven toch een stuk leuker.

Twee keer ging ik knutselen bij een vriendin.
De ene keer maakte ik waxinelichtjes.


De andere keer sneeuwpopjes.


Ik vierde sinterklaas bij mijn zoon.


En weer deden we spelletjes.


Half december reisde ik weer af naar mijn Zweedse huis dat steeds meer op mijn thuis begint te lijken.
Ik sleepte kerstspullen mee uit Nederland en gebruikte spulletjes die Inger voor me had achtergelaten om mijn huis in Zweedse kerstsferen te brengen.


En ik geniet in alle rust van veel thuis zijn en van de mensen die ik hier ontmoet heb.
Nu maar afwachten wat 2014 allemaal gaat brengen.
Ik hoop veel goeds in elk geval.
Niet alleen voor mezelf natuurlijk, maar ook voor iedereen die mij aan het hart gaat, op welke manier dan ook.

P.S. Natuurlijk ging ik ook naar mijn dochter en deed nog allerlei dingen waar ik geen foto's van heb.
Maar je kunt niet alles vastleggen in blogjes natuurlijk. Het is zo al meer dan genoeg, denk ik. ;-)

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik hoop dat je hier helemaal tot rust kunt komen, Ria!
Geniet van de dingen en de mensen om je heen.

Lieve groet,
Gerry

E Strea Chikitu zei

Nou das best veel voor iemand die rust nodig heeft hoor!
Geniet maar vooral veel!
Alle goeds voor het nieuwe jaar.

Jos van KloskaCreAtief! zei

Ik wens je een mooi, gezond, inspirerend en creatief 2014 toe!

Stins zei

Sjonge, wat heb je veel gedaan en gemaakt dit jaar hè, als je het overzicht zo ziet!
Ik wens jou ook een heel goed en gezond nieuw jaar toe, groetjes van Mirjam.

Knutselpret zei

zooooo jij hebt echt veel gedaan leuk om allemaal te lezen en ja de crochet along leuk projekt ben er ook mee begonnen maar dan klein om een mooi dekentje te krijgen in mijn campingbedje. leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...