maandag 23 september 2013

Photochallenge #5

Ik lig weer achter met de Photochallenge, dus hier komen er weer een paar om in te lopen.

Vloeibaar:


Mijn onvolprezen pompoensoep. 
Geen topfoto, maar moet het even zijn voor nu. 
Misschien volgt later nog een betere foto van dit onderwerp.

Weerspiegeling:


Waarschijnlijk is de opdracht zo niet bedoeld, maar ik vond dit zo'n mooi staaltje van symmetrie dat ik deze voor dit onderwerp wilde gebruiken.
Maar ook voor deze geldt: misschien later een andere.

Warme kleuren:


Voor mij zijn dit ook figuurlijk warme kleuren, omdat ik de bloemen kreeg van 2 van mijn Zweedse buurvrouwen. Omdat ik terug naar Nederland ging. Lief toch?
En zie je dat half verstopte pompoentje? Daar ga ik nog meer over vertellen. 
Is de bedoeling tenminste.

En zo blijven langzaam maar zeker alleen de moeilijkste opdrachten nog over:


Nog even over de inktvisjes: als het goed is, komt mijn bank helemaal vol te zitten, want inmiddels heb ik al meer dan 100 keer het patroon aan iemand gemaild.
Ik ben toch zo benieuwd.....

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Je raakt aardig op dreef met je fotochallenger.
Die pompoensoep lijkt net appelmoes.
Die bloemen vind ik heel lief.

Lieve groet,
Gerry

Moon zei

Mooie foto's!! Je soepje drupt ook mooi ;) Vind je weerspiegeling juist heel origineel, helemaal goed en leuk dat ie in de foto met de warme kleuren weer terug komt. Helemaal geslaagd hoor!

Es zei

Ik at van het weekeinde gevulde pompoen ook errug lekker, mooi gevonden je foto's en ben benieuwd naar je verscholen pompoen-story!
X Es

Elisse zei

Ho, ik vind je weerspiegeling net geweldig gevonden! Super origineel!

Janina - Elke dag zaterdag zei

Hoi Ria, sorry dat ik niet heb gereageerd, maar mijn oude mailadres is gehackt. Dus daar kan ik helaas niet meer op. Ik heb je net een mailtje gestuurd :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...