vrijdag 15 maart 2013

Blogsters ontmoetings bijeenkomst

Door al mijn gedoe van de laatste 2 weken ben ik helemaal niet meer verder gegaan met de organisatie van de blogsters ontmoetings bijeenkomst.
En nu zie ik dat er al een bijeenkomst georganiseerd wordt op 13 april in Enkhuizen door Petra en Gerda.

Daarom wil ik het even in de groep gooien hier:
heeft het nog zin als ik ga proberen een bijeenkomst te organiseren wat meer in het midden van het land? Of gaan degenen met interesse net zo graag naar Enkhuizen?

Ik had aanbiedingen voor Haarlem en Ingen. En in mijn mailbox zit ook nog een heel aardig mailtje van een blogster uit Amstelveen die haar huis aanbiedt (en waar ik tot mijn grote schade nog helemaal niet op gereageerd heb. Sorry!!!).

Dussss: laat s.v.p. hieronder weten of je graag wilt dat ik doorga met het organiseren van een ontmoeting in 1 van deze plaatsen of dat dat niet meer nodig is, omdat je wel naar Enkhuizen wilt gaan op 13 april.
Dankjewel!

P.S. Het liefst zou ik een dagje organiseren in het zuiden van Nederland, bijvoorbeeld Den Bosch of zo, omdat dat voor de zuiderlingen (uit NL en België) goed bereikbaar is. Wie weet daar een plekje?


 Hier vind je alle blogjes die ik over dit onderwerp heb geschreven.

12 opmerkingen:

Anoniem zei

voor mij persoonlijk ken ik die dames dan weer niet'
en heb ik me ook bij jou aangemeld en die blijft voor mij dus ook staan lieverd

lieve groet jenneke

Zaanse Zolder zei

joh, gewoon doorgaan hoor :-) Hier komen andere dames dan bij jou denk ik. Gerda ken ik wel trouwens (van het bloggen natuurlijk). Ik denk er over om me daar ook aan te melden, Z'dam - Enkhuizen is te doen.

Unknown zei

Nou lieve Ria, ik wacht toch echt op het midden van het land..je bent er al geruime tijd mee bezig..en hier ken ik er ook veel meer eigenlijk.
Knuff en lieve groet Hester

Poesie Oh Hi! zei

Ik ga liever naar jouw blogmeeting. De dames van de andere meeting 'ken' ik niet.

emmel-prutsemieke zei

Ik had het gezien, daar in Enkhuizen maar ik ken die mensen niet en idd 'Den Bosch' weet ik liggen...

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Ik wacht ook rustig af op de jouwe hoor. Enkhuizen is me echt te ver weg, midden van het land is perfect. DenBosch ook helemaal goed. Ik woon in ZuidLimburg en dat is toch weer korterbij en makkelijker bereikbaar en ik kende die dames ook niet. Linda natuurlijk wel ;). En er kunnen toch meer blogmeetings zijn :).
Ik wou dat ik je kon helpen met plekken, maar zoals gezegd woon ik in een uithoek :p. Warme groetjes en knuffels van Susan

MultiVroon zei

Leuk idee, voor mij denk ik wel net te ver overigens.

Maar zou er geen cafeetje zijn in Den Bosch waar je een zaaltje kunt reserveren? Gewoon kostenloos omdat er dan toch wel iets wordt gebruikt?

Moos zei

Ik ken de dames in Enkhuizen niet hihihihi enne al zou ik willen dan moet ik helaas werken.

Ik hoop ook nog op de hier geplande ontmoetingsdag ... en hopelijk werkt mijn rooster dan ook mee. Mei en juni heb ik inmiddels ook al binnen.

Llama zei

Hallo,
als het vanuit België te doen is (max. 1u rijden) dan zou ik wss wel komen.
Ik kan wel begrijpen dat dat niet voor iedereen ideaal is. Dus ik wacht hier wat af.
Succes!

Maddy zei

Afhankelijk natuurlijk van wanneer en waar ga ik ook veel liever voor de jouwe hoor Ria, ik ken deze dames/blogs eveneens niet.

Smieke zei

Voor mij is Den Bosch ook veel dichterbij dan Enkhuizen,

E Strea Chikitu zei

Ik zou ook gewoon verder gaan met je eigen planning!
(13 april sta ik op een lentemarkt en kan dan dus niet)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...